تحویل محصولات ایران خودرو از اردیبهشت ماه

0

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، با افزایش تولید در گروه صنعتی ایران خودرو تمامی متقاضیان محصولات این گروه صنعتی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده‌اند امکان دریافت خودرو در اولویت‌های اعلامی را خواهند داشت.

با توجه به برنامه های ترسیم شده در مسیر افزایش ظرفیت تولید گروه صنعتی ایران خودرو به ۹۰۰ هزار دستگاه در سال جاری با فراهم سازی و اعمال الزامات از جمله تامین ارز و مواد اولیه مورد نیاز، عرضه به بازار نیز افزایش چشم گیری خواهد یافت و مشتریان ثبت نام کننده در سامانه یک‌پارچه فروش خودرو نیز خودروهای خود را براساس اولویت زمانی، از اردیبهشت ماه تحویل خواهند گرفت.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته تمامی متقاضیان محصولات ایران خودرو در اولویت هایی که متعاقبا اعلام خواهد شد، خودروی خود را دریافت خواهند کرد و بدین ترتیب با برنامه ریزی صورت گرفته برای تحویل خودروها، نیازی به انجام قرعه کشی نبوده و تمامی مشتریان ثبت نام کننده در سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو امکان دریافت خودرو خود را در اولویت های اعلامی خواهند داشت.

* پس از نوبت‌دهی‌ خودرو متقاضیان برای دریافت وجه بلوکه شده از بانک مانعی ندارند‌ 

مدیرکل دفتر تخصصی صنایع خودرو وزارت صمت در پاسخ به این سوال که آیا همه ثبت نام کنندگان در طرح یکپارچه عرضه خودرو پس از نوبت‌دهی می‌توانند نسبت به برداشت مبلغ 100 میلیون تومان از حسابشان اقدام کنند؟

گفت: بله، پس از اعلام نتایج نوبت دهی طرح یکپارچه خودرو، متقاضیان برای دریافت وجه بلوکه شده خود از بانک مانعی ندارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.