بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال ۹۶ + عکس

0

بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال ۹۶

جمشید حسینی بعنوان مدیر عامل مجموعه نگین خودرو از استاندارد سازی کلیه شبکه خدمات پس از فروش منطبق با استانداردهای جهانی رنو و نیز افزایش ناوگان “نگین سرویس” و ارائه خدمات نوین به مشتریان شرکت نگین خودرو خبر داد.

دومین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد شرکت‌های نگین خودرو، رنو ایران،ISQI  و نمایندگان سراسر کشور در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در شهر بندرعباس برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش تعیین خط‌ مشی و چشم اندازهای شرکت نگین خودرو و هم سو کردن اهداف نمایندگان با اهداف کلان شرکت در سال ۱۳۹۶  بود. همچنین در این همایش از نمایندگی‌های برتر شرکت نگین خودرو در سال ۱۳۹۵ با اهدای لوح‌های یادبود و جوایز ویژه تقدیر به عمل آمد.

برگزاری بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال 96 (+عکس)

جمشید حسینی مدیر عامل نگین خودرو در آغاز این مراسم ضمن تشکر از مشتریان بابت اعتماد خود به برند رنو و مهمتر از آن شرکت نگین خودرو، بعد از تشریح عملکرد موفقیت آمیز شرکت و با یادآوری رسیدن به رشد شگفت انگیز فروش در سال گذشته، بر ادامه روند رو به رشد شرکت با تمرکز بر ارتقاء خدمت به ذینفعان و شرکای تجاری در سال ۹۶ تاکید کرد.

وی در خصوص افزایش کیفیت سطح خدمت رسانی به مشتریان و بهبود وضعیت خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو مطالبی را بیان کرد.

در همین راستا، جمشید حسینی بعنوان مدیر عامل مجموعه نگین خودرو از استاندارد سازی کلیه شبکه خدمات پس از فروش منطبق با استانداردهای جهانی رنو و نیز افزایش ناوگان “نگین سرویس” و ارائه خدمات نوین به مشتریان شرکت نگین خودرو خبر داد.

برگزاری بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال 96 (+عکس)

در ادامه اقای عبدل معاون بازرگانی رنو در ایران،در خصوص قرارگیری جایگاه برند رنو در میان برندهای برتر دنیا و موفقیت چشمگیر در بازار ایران طی سال‌ ۹۵ توضیحاتی ارائه داد و بعنوان دستاوردهای بزرگ نگین خودرو در سال گذشته، به فروش موفق رنو تلیسمان در ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان و همچنین قطب تمرکز فروش رنو در خاور میانه اشاره کرد.

برگزاری بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال 96 (+عکس)

در ادامه رضا فاطمی فرد مدیر خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، با ارائه توضیحاتی به تشریح دستاوردهای شرکت در زمینه تجهیز نمایندگان به ابزار و تکنولوژی های تعمیرات بروز و مدرن و نیز احداث بزرگترین مرکز آموزش خاورمیانه پرداخت.

وی در ادامه، برنامه‌های سازمان در بخش خدمات پس از فروش در سال ۹۶ و هدف کسب رتبه اول در این زمینه در میان سایر شرکت های واردکننده خودرو را اعلام نمود و سرعت بخشی در فرآیندهای خدمت رسانی به مشتریان ارزشمند رنو بخصوص گسترش فعالیتهای سامانه نگین سرویس و تامین قطعات در طول سال ۹۶ را نوید داد.

برگزاری بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال 96 (+عکس)

در این گردهمایی محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی و شبکه نمایندگان شرکت نگین خودرو، با تشریح وضعیت فعلی و دستاورد شرکت در حوزه بازاریابی در بخش‌های تبلیغات، تحقیقات بازار و برنامه‌ریزی فروش در سال ۱۳۹۶، توضیحاتی در خصوص برنامه‌های آتی شرکت در راستای گسترش فعالیتهای بازاریابی نوین و مدرن ارائه کرد.

همچنین برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه شبکه نمایندگان در سراسر کشور بمنظور ارائه خدمات متمایز و فراگیر به مشتریان در جهت رضایتمندی حداکثری برای نمایندگان تبیین شد.

پیاده سازی استانداردهای رنو فرانسه و نیز اعمال الزامات سازمان بازرسی و استاندارد ایران ISQI در اولویت های فعالیتهای شبکه نمایندگان همسو با پوشش سراسری در کشور خواهد بود.

برگزاری بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال 96 (+عکس)

در بخش پایانی، سلیمی به نمایندگی از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI توضیحاتی در خصوص رتبه‌بندی شرکت‌های فعال در صنعت خودرو و تولید و واردات پرداخت و در خصوص رویه ارزیابی شبکه خدمات پس از فروش توضیحاتی جامع ارائه نمود.

در این بخش سلیمی از درنظر گرفتن شاخص فروش در ارزیابی سال جدید نمایندگان شرکت ها و از جمله شرکت نگین خودرو خبر داد.

برگزاری بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال 96 (+عکس)

در بخش اعلام نماینده برتر، نیز نمایندگی های تیموری و قناد از استان اصفهان، نمایندگی دلشاد از استان گیلان و آقایان حسینی و محمدی از نمایندگی نیشابور به‌واسطه عملکرد مناسب خود در حوزه فروش و نیز کسب امتیاز مناسب در ارزیابی سازمان ISQI به‌عنوان نمایندگان برتر معرفی شدند و لوح یادبود و هدایایی ویژه به ایشان اهدا شد.

در پایان این همایش کلیه مدعوین بهمراه مدیر عامل و مدیران شرکت نگین خودرو، از سایت لجستیک بندرعباس که بعنوان بزرگترین مرکز PDI/PDS کشور و نیز گمرک اختصاصی شرکت که از اواخر سال گذشته شروع بکار نموده است، بازدیدکردند .

با توجه به نزدیکی این مرکز به بندر شهید رجایی و فضای ۶۵٠٠٠ مترمربع با ظرفیت پارک ٣٠٠٠ دستگاه خودرو، امکان سرعت بخشیدن در فرایند تحویل خودرو به مشتریان گران قدر رنو فراهم می گردد.

برگزاری بزرگترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال 96 (+عکس)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.