جنس سپر جلو و عقب پژو پارس از چیست ؟ + قیمت

0

سپر جلو اصلی پژو پارس, سپر جلو پژو پارس اصلی, سپر جلو پژو پارس شرکتی, سپر جلو پژو پارس فابریک, سپر جلو پژو پارس مهرخواه, قطعات پژو پارس فابریک, قیمت سپر جلو پارس فابریک, قیمت سپر جلو پژو پارس

سپر جلو پژو پارس مهرخواه

 سپر پژو پارس فابریک  سپر پژو یارس شرکتی  سپر جلو اصلی پژو پارس  قیمت سپر جلو پژو پارس  قیمت لوازم بدنه خودرو

۲,۲۳۰,۰۰۰ تومان–۲,۳۳۰,۰۰۰ تومان

نام خودرو : پژو پارس
برند : مهرخواه
رنگ : سفید / متالیک
جلو پنجره : دارد/ندارد
مه شکن : دارد/ندارد
دیاق : دارد/ندارد
فلاپ و توری : دارد/ندارد
آرم : دارد/ندارد

سپر جلو پژو پارس

 سپر پژو پارس فابریک  سپر پژو یارس شرکتی  سپر جلو اصلی پژو پارس  قیمت سپر جلو پژو پارس  قیمت لوازم بدنه خودرو

سپر از جمله قطعات مهم بدنه ماشین است، بدنه قسمت بیرونی خودرو است که در زمان ضربه و تصادف بیشتر از هر قطعه دیگر ماشین در معرض خطر می‌باشد، جلو و عقب بدنه خودرو با سپر پوشیده شده است. سپر وظیفه دارد تا از آسیب دیدن بدنه جلوگیری کند و با توجه به کیفیت آن و شدت ضربه وارد شده؛ از جلو و عقب ماشین محافظت کرده و زمانی که فشار بیش از حد باشد، از سپر رد شده و به اتاق خودرو می‌رسد. سپری که بخش عقب ماشین نصب شده باشد، سپر عقب و سپری که در بخش جلوی ماشین قرار داشته باشد سپر جلو نامیده می شود .

سپر جلو پژو پارس از قطعات و لوازم خودروی پرشیا محسوب می شود .سپر خودروها قطعه‌ای برای حفاظت از قسمت جلو و عقب بدنه خودرو است و معمولا در صورت برخورد تا یک سرعت معین در صورت تصادف آسیبی به آن‌ها نمی‌رسد. سپر جلو  خودروها نقش محافظتی دارند، از جنس‌های مختلفی ساخته شده اند. نخستین سپرهایی که برای خودروها ساخته می‌شدند فلزی بودند.

این سپرها دارای استحکام بسیار زیادی بودند نکات منفی هم داشتند. یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن است و نکته دیگر این که این سپرها ضربه را به خوبی مهار نمی‌کنند و به سایر قسمت‌ها از جمله اتاق خودرو منتقل می‌کنند.همچنین خودروهای دیگر در صورت تصادف با خودروهای سپر فلزی آسیب بسیار زیادی می‌بینند و ترمیم آن‌ها هم کار بسیار سختی بود.

با پیشرفت تکنولوژی مواد پلاستیکی جایگزین فلز‌ها شد و از کامپوزیت‌های مختلف ساخته می‌شود. در حال حاضر سپرها از ترکیبی از مواد پلاستیکی، فلزی و فیبر کربن مقاوم ساخته می‌شوند که به صورت جدا از بدنه یا متصل به بدنه و یکپارچه طراحی می‌شوند.

جنس سپر جلو پژو پارس فابریک:

جنس آن‌ها از دو نوع پایه پلیمری (PMC) و پایه فلزی (MMC) تشکیل می‌شود. در خودروهای شهری بیشتر از جنس پلاستیک برای سپرها استفاده می‌شوند سپرها علاوه بر استحکام باید دارای ویژگی‌های آیرودینامیکی نیز باشد. سپر جلو پژو پارس یا پرشیا محصول ایران خودرو است. این خودرو تغییر چهره یافتهٔ پژو ۴۰۵ است که در طرح ظاهری آن از بدنه پژو ۴۰۶ الهام گرفته شده‌است.

خودرو پژو پارس بانام داخلی ایکس۹(به انگلیسی: X9)درابتدا با نامپژو سفیر به بازار عرضه شد ولی چندی بعد به پژو پرشیا تغییر نام داد وهم‌ اکنون دربازار با نام پژو پارس عرضه می‌شود.پژو پارس تاکنون در انواع پارس سال (XU7 L3)،پارس‌‌‌‍ELX با موتور 16 سوپاپ (XU7 L4) پارس ELX با موتور (XUM 2000cc) و پارس ال ایکس با موتور (TU5)تولید و عرضه شده‌است.

ویژگی های سپر جلو پارس اصلی :
در صورت پوسته کردن و ریزش رنگ حتی سپر به صورت رایگان تعویض می گردد
یکسال ضمانت رنگ پریدگی در صورت پوسته کردن رنگ
پاشش رنگ به صورت کوره ای و کیفیت بالای رنگ
بهترین انطباق پذیری رنگ خودرو و بدنه
تحویل ارسال در کمترین زمان
پایین ترین قیمت موجود در بازار
ضمانت اصالت کالا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.