تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

0

نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در قسمت “سایر آزمون‌های استخدامی” بارگذاری خواهد شد. دریافت نتایج کاملا به صورت اینترنتی و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی یا فردی صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند مطابق مراحل زیر نتیجه عملکرد خود را مشاهده نمایند.

  • پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، گزینه “سایر آزمون‌های استخدامی” را نتخاب نمایید.
  • در این مرحله می بایست از سمت راست صفحه روی لینک فعال “اعلام نتایج” کلیک کنید.
  • در صفحه پیش رو، با یکی از دو روش جهت مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایید.

زمان اعلام نتایج اولیه استخدام آموزگار ابتدایی

صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: اعلام نتایج آزمون کتبی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود و مصاحبه و ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت نیز از اول خرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی معلم ابتدایی

پس از عبور از مرحله آزمون کتبی و شرکت در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج نهایی فرا خواهد رسید. تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش  هنوز مشخص نمی باشد اما با توجه به اطلاعات زمانی سال های گذشته می توان گفت در مرداد ماه لیست نهایی پذیرفته شدگان از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش کی اعلام میشه

یکی از مهمترین تحول هایی که در برگزاری آزمون امسال ایجاد شده است توجه به نمره مصاحبه و آزمون های ارزیابی و افزایش وزن تاثیر این بخش در پذیرش نهایی افراد برای حرفه معلمی است. بر این اساس ۴۰ درصد نمره مربوطه به آزمون کتبی و ۶۰ درصد نمره مربوط به آزمون های ارزیابی و مصاحبه است که ۲ روز پس از اعلام نتایج آغاز خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.