فراخوان استخدام ۱۰ هزار نفر در پارس جنوبی

0

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از فراخوان اعزام 10 هزار نفری نیروی ماهر به پروژه‌های در حال ساخت پارس جنوبی خبر داد.

مصدق کشاورزی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر شامگاه امروز در نشست با روسای ادارات شهرستان‌ها و مسئولان مراکز کاریابی، از فراخوان اعزام 10 هزار نفری نیروی ماهر به پروژه‌های در حال ساخت پارس جنوبی خبر داد.

وی با بیان اینکه درکنار این فراخوان، دستور استخدام یک هزار نفر در مجتمع‌‌های نفت و گاز به زودی صادر خواهد شد، افزود: فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی به صورت کارورزی در مجتمع‌های نفت، گاز و پتروشیمی مشغول خواهند شد و بعد از اتمام دوره کارورزی به فارغ التحصیلان و همچنین افراد دارای مهارت تضمین شغل داده خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به ایجاد اشتغال 25 هزار نفری با تاکید استاندار بوشهر در سال 1402، بیان کرد: استان بوشهر را به عنوان بهشت اشتغال در سال مهار تورم و رشد تولید معرفی خواهیم کرد.

کشاورزی به شرکت نیرو‌های فاقد مهارت در دوره‌های مهارتی مراکز فنی و حرفه‌ای در سراسر استان بوشهر تاکید کرد و اعلام کرد: نیروهای ماهری که تمایل به کار در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس جنوبی دارند می‌توانند جهت نام نویسی به مراکز کاریابی در یک از شهرستان‌های استان اقدام کنند.

این مقام مذکور با اشاره فراخوان صادره توسط این اداره کل جهت بکارگماری در نیروگاه اتمی و سایر شرکت‌های مستقر در استان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هرماه فراخوان اشتغال داشته باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.