یک صافکار ماهر چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

0

مراکز تخصصی صافکاری خودرو چه ویژگی دارند؟

پیدا کردن یک مرکز صافکاری تخصصی و حرفه‌ای، یکی از دقدقه‌های رانندگانی است که ظاهر اتومبیلشان برایشان اهمیت دارد؛ از همین رو بسیاری از صاحبان خودرو‌های وارداتی و لوکس و همچنین کسانی که ظاهر بدنه اتومبیلشان برایشان مهم است، اقدام به تعویض قطعات آسیب دیده خودرویشان می‌کنند، زیرا نمی‌توانند یک مرکز تخصصی و مورد اطمینان برای صافکاری بدنه اتومبیل آسیب‌دیدشان بیابند. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های یک مرکز صافکاری خوب را بیان کنیم تا دفعه دیگر که بدنه اتومبیلتان آسیب دید، بابت ترمیم آن نگرانی نداشته باشید.

صافکاری رکاب خودرو رکاب ماشین کجاست صافکاری رکاب پراید آموزش کارشناسی خودرو راهنمای خرید خودرو مشکلات خرید خودرو دست دوم قطعات خودرو بدنه و شاسی خودرو سقف و ستون خودرو کجاست

یک مرکز تخصصی صافکاری

یک مرکز تخصصی صافکاری خوب، باید توانایی تشخیص نوع و شدت آسیب را داشته باشد و بتواند بهترین و البته ارزان‌ترین راه حل را برای ترمیم آن به شما معرفی کند.

یک مرکز صافکاری حرفه‌ای می‎‌بایست فرایند صافکاری را تا آنجایی که می‌شود بدون رنگ انجام دهد تا ارزش و قیمت اتومبیل بخاطر رنگ و نقاشی مجدد کاهش نیابد.

یک صافکار آگاه و حرفه‌ای میتواند تشخیص دهد که در صورت نیاز با استفاده از پولیش رنگ قطعه آسیب دیده را ترمیم کند از همین رو از یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای صافکاری انتظار می‌رود که با بهره‌گیری از پولیش‌های مختلف بتواند بدنه خودرو شما را به شکل قبل از تصادف بازگرداند.

یک صافکار خوب باید بداند چه زمان نیاز به تعویض قطعه است و تا حد امکان سعی بر این داشته باشد که در عملیات صافکاری قطعه را ترمیم کند زیرا تعویض قطعات آسیب دیده مخصوصا در اتومبیل‌های لوکس وارداتی، هزینه‌ی بالایی دارد.

اعضای تیم یک مرکز صافکاری تخصصی و خوب، باید از دانش بالایی در خصوص لایه‌های رنگی بدنه اتومبیل برخوردارند باشند تا در صورت نیاز به استفاده از رنگ در صافکاری، کد رنگ خودرو را بشناسد، زیرا که کد رنگ هر مدل اتومبیل متفاوت است و باید بر اساس کد رنگ‌های تعریف شده، عملیات صافکاری را انجام داد.

در آخر اینکه فرایند صافکاری باید دقیق و صحیح انجام شود،در انتهای یک صافکاری خوب، نباید برآمدگی یا تفاوت سطح در بدنه ایجاد شده باشد. صافکاری که آگاهی و دانش کافی داشته باشد، باعث می‌شود در آخر فرایند صافکاری اتومبیل شما کمترین مقدار تفاوت در ظاهر بعد از صافکاری و قبل از حادثه داشته باشد.

منبع:لوکاپرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.