معرفی هوندا ZR-V مدل 2024 در اروپا

0

نزدیک به یکسال پس از حضور هوندا ZR-V در ژاپن، این خودرو با مدل 2024 به مخاطبان اروپایی معرفی شده است. البته این محصول همان HR-V موجود در بازار آمریکا است که اکنون با نام متفاوت به اروپا آمده تا تنوع محصولات هوندا در قاره سبز را افزایش دهد.


هوندا ZR-V را می‌­توان یک سیویک شاسی­‌بلند دانست. این خودرو در اروپا فقط با پیشرانه هیبرید متشکل از موتور 2 لیتری 4 سیلندر قابل سفارش خواهد بود.
ابعاد هوندا ZR-V در طول و عرض به ترتیب 4.57 و 1.84 متر اعلام شده است، که آن را به نسل فعلی CR-V نزدیک می‌­کند، درحالی‌که نسل جدید CR-V که در اروپا رونمایی شده ابعاد بزرگتری دارد.

پس از تا کردن صندلی‌های ردیف دوم، گنجایش محفظه بار هوندا ZR-V به 1291 لیتر افزایش می‌­یابد.

هوندا ZR-V را می‌­توان یک سیویک شاسی­‌بلند دانست. این خودرو در اروپا فقط با پیشرانه هیبرید متشکل از موتور 2 لیتری 4 سیلندر قابل سفارش خواهد بود. این مجموعه با 181 اسب‌­بخار قدرت و 315 نیوتن‌متر گشتاور در بازار ژاپن هم عرضه می‌شود.

اعداد مربوط به عملکرد فنی هوندا ZR-V مدل 2024 فعلا اعلام نشده است، ولی خودروساز ژاپنی ادعا می­‌کند که شتابگیری آن از خودروهای مجهز به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر هم بهتر است. براساس اعلام هوندا، این عملکرد بهینه به لطف هماهنگی مطلوب میان پیشرانه درونسوز و دو پیشرانه برقی حاصل شده، همان مجموعه‌­ای که در هوندا سیویک e:HEV نیز موجود است.

خروجی پیشرانه هوندا ZR-V بازار اروپا به محور جلو منتقل می‌شود، درحالی‌که مشتریان ژاپنی می­‌توانند نسخه چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

فروش هوندا ZR-V مدل 2024 از اواخر سال جاری میلادی در اروپا آغاز می­‌شود. هوندا قصد دارد با عرضه این مدل، به مبارزه با چند رقیب مهم از جمله نیسان قشقایی بپردازد.
مترجم : باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.