کلیپ معرفی سریع‌ترین ب‌ام‌و M4 GTS تاریخ

0

معرفی سریع‌ترین ب‌ام‌و تاریخ+ کلیپ

ب‌ام‌و اواخر ماه اکتبر از M4 GTS در نمایشگاه توکیو پرده‌برداری خواهد کرد. ‌ب‌ام‌و M4 با تغییرات گسترده‌ای که بر روی آن انجام پذیرفته، حالا به سطحی بالاتر رسیده

شرکت خودروسازی ب‌ام‌و، اواخر ماه اکتبر از جدیدترین محصول تولیدی خود در نمایشگاه خودروی توکیو پرده‌برداری خواهد کرد. ‌ب‌ام‌و M4 با تغییرات گسترده‌ای که بر روی آن انجام پذیرفته حالا به سطحی بالاتر رسیده و با پسوند GTS همراه است. نمای ظاهری M4 GTS با کیت بدنه‌ی آن به خوبی قابل تشخیص است، لبه‌ی اضافه شده به سپر جلو قابلیت تنظیم دارد، کاپوت از نو طراحی و ساخته شده است و در قسمت عقب یک باله‌ی بزرگ فیبرکربنی از نوع قابل تنظیم با پایه های آلومنیومی CNC کاری شده‌اش بر روی درب صندوق گران‌قیمت این ماشین قرار گرفته است، درب صندوق آن از جنس فیبر‌کربن تقویت شده با پلاستیک است که ضمن داشتن استحکامی فوق‌العاده، بسیار سبک وزن است. از موارد قابل ذکر بکار گرفته شده در بدنه‌ی M4 GTS می‌توان به دیفیوزر فیبرکربنی عقب و اگزوزهای تیتانیومی و رینگ‌های سبک‌وزن M Power اشاره کرد، که با لاستیک‌های چسبنده‌ی میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ پوشیده شده‌اند. پایان بخش این تغییرات، چراغ‌هایی با تکنولوژی جدید OLED هستند.

BMW M4 GTS (4)

در داخل کابین هم تغییرات گسترده‌ای به چشم می‌خورند. غربیلک فرمان با پوشش چرم آلکانترا، صندلی‌های اسپرت فیبرکربنی با پوشش چرم آلکانترا و مرینو، کمربند ایمنی سه نقطه‌ای، کنسول وسط و قاب‌درب‌های سبک وزن با دستگیره‌ی جدید، کیلومتر‌شمار مخصوص GTS، لوگوی GTS در چندین قسمت کابین، حذف صندلی‌های عقب و استفاده از چرم آلکانترا و پوشش فیبرکربن در قسمت عقب از موارد اضافه‌ای هستند که نسبت به نمونه‌ی استاندارد M4 در این ماشین یافت می‌شوند، که علاوه بر این پکیج کلاب‌اسپرت هم قابل سفارش است، که شامل رول‌بار نارنجی‌رنگ، کپسول آتش‌نشانی، کمربند‌های شش نقطه‌ای می‌شود.

BMW M4 GTS (3)

بخش اصلی این خودرو، یعنی قلب تپنده‌ی آن از یک واحد شش سیلندر به حجم سه لیتر و توربوی دوقلو تامین می‌شود، که برای M4 GTS به سیستم پاشش آب مجهز شده است. این موتور ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راکبش قرار می‌دهد و قدرت خود را از راه جعبه‌دنده‌ی هفت‌سرعته‌، ساخت M Power با دو کلاچ به چرخ‌ها منتقل می‌کند و توانایی شتاب گرفتن از صفر تا صد کیلومتر را در ۳/۷ ثانیه داراست و حداکثر سرعت برای آن ۳۰۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

BMW M4 GTS (2)

زمان طی یک دور پیست نورنبرگ برای آن ۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه است، که این رکورد از بسیاری از خودروهای سریع‌السیر امروز بهتر است. این گلوله‌ی آتشین در پیچ‌ها با کویل‌اور اختصاصی M Power و در زمان توقف با دیسک‌های عظیم‌الجثه فیبرکربن/سرامیکی‌اش خم به ابرو نمی‌آورد! قیمت آن در انگلستان ۱۲۱,۷۷۰ پوند است و باید در نظر داشته باشید که ارزش نمونه ی M4 تنها ۵۷,۰۵۵ پوند است، که تنها تعداد تولید ۷۰۰ دستگاهیِ آن ممکن است شما را به پرداخت چنین مبلغی ترغیب کند!

BMW M4 GTS (5)

منبع: ب‌ام و

منبع کلیپ: ب‌ام‌و UK
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.