معرفی محبوب‌ترین خودروهای تیون شده سال ۲۰۱۷ + تصاویر

0

محبوب‌ترین خودروهای تیون شده سال ۲۰۱۷

در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی محصولات تیون شده‌ی زیادی در اقصی نقاط دنیا از آمریکا گرفته تا چین هستیم. در این نوشتار ۱۰ خودروی تیون شده‌ی محبوب تا بدین جای سال را خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. بی‌صبرانه منتظر ماه‌های آینده هستیم تا ببینیم کمپانی‌های افترمارکتی چه چیزی را عرضه می‌کنند.

  • Lightweight Performance ب ام و M2 CSR

اگر فکر می‌کنید M استاندارد به اندازه‌ی کافی قدرتمند نیست… دوباره فکر کنید. Lightweight Performance که در آلمان مستقر است تصمیم گرفته تا پیشرانه‌ی قدرتمند M3 را در سینه‌ی این خودرو جای دهد و نتیجه‌ی آن نیز خروجی ۶۱۰ اسبی خودروی دوست‌داشتنی ب ام و است.

  • Fostla مرسدس-ای ام جی S63 کوپه

رنگ نارنجی این مرسدس خوش‌تراش را دوست دارید؟ جدای از رنگ چشم‌نواز نارنجی کروم، Fostla قدرت ۵۷۷ اسب بخاری نمونه‌ی استاندارد را به ۷۳۰ اسب بخار رسانده است.

  • Prior دیزاین تسلا مدل S

این تسلا مدل S احساس‌برانگیز و گیرا تعریف جدیدی از سبز بودن است. در این نمونه شاهد استفاده از کیت بدنه‌ی Prior دیزاین هستیم که دربردارنده‌ی سپر جلوی جدید با اسپویلر لبه‌ای، اسپویلر متمایز عقب و رینگ‌های ۲۱ اینچی PD5 می‌باشد.

  • Pogea ریسینگ فیات ۵۰۰ آبارث

اگر فکر می‌کنید فیات ۵۰۰ آبارث کارخانه‌ای به اندازه‌ی کافی داغ است پس واضح است که با نمونه‌ی دست‌پرورده‌ی دانشمندان دیوانه‌ی Pogea ریسینگ آشنا نشده‌اید. این خودروی وحشی از سر تا پا مشکی پوشیده و قدرت ۴۰۵ اسبی و گشتاور ۴۴۵ نیوتون متری دارد.

  • نیسان GT-R پلیس Pursuit #23

نیازی به معرفی گودزیلا نیست؛ اما این یکی کمی توضیح احتیاج دارد. نیسان که برای نمایشگاه خودروی نیویورک آماده می‌شد قدرتمندترین خودروی خود را به لباس پلیس مزین کرد. این تغییر چهره شامل کیت بدنه جدید، رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی و نام مستعار کاپزیلا است. به فرار کردن از دست این گودزیلا اصلاً فکر نکنید!

  • بوبا-موتورینگ فولکس‌واگن گلف نسل دوم

به ظاهر این کوچولوی دوست‌داشتنی نگاه نکنید. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر این هیولای کوچک تنها ۲.۳ ثانیه طول می‌کشد و برای رسیدن به سرعت ۲۰۹ کیلومتر در ساعت تنها به ۳.۴ ثانیه نیاز دارد! حداکثر سرعت آن نیز حدود ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است. باید از پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۱۲۰۰ اسبی تشکر کرد.

  • Zero to 60 Designs فورد موستانگ GTT

یک بخش موستانگ و یک بخش فورد GT! صرف نظر از ایده‌ی شما درباره‌ی این موستانگ تیون شده، شکی وجود ندارد که هر خودروی عضلانی با قدرت ۸۰۰ اسب بخار ارزش توجه کردن را دارد.

  • تاپ کار پورشه ۹۱۱ توربو کربن ادیشن

اگر بخواهیم این پورشه ۹۱۱ را تنها در یک جمله توصیف کنیم باید بگوییم: همه‌چیز فیبر کربن! تاپ کار کلاً این خودرو را در فیبر کربن غوطه‌ور کرده است. پیشرانه‌ی ۶۵۰ اسبی نیز طبق معمول به کار خود مشغول است.

  • کارلکس دیزاین فورد موستانگ GT

کارلکس مطمئن شده که موستانگ ۷۲۷ اسبی توانایی مقابله با داج چلنجر هلکت را دارد؛ و البته ظاهر خودرو نیز با باطنش هماهنگی دارد. این موستانگ خاص رنگ‌آمیزی سفید و قرمز داشته و کابین نیز با چرم قرمز زیبایی پوشانده شده است.

  • آسپک فولکس‌واگن شیروکو R

نه موستانگ و نه GT-R هیچ‌کدام نمی‌توانند با گیرایی این فولکس شیروکو R تیون شده توسط چینی‌ها برابری کنند. جدای از کیت بدنه‌ی عریض و چشمگیر، بال عقب بزرگ و نمای جلوی خشن، آسپک قدرت ۴۳۰ اسبی را به این هاچبک داغ هدیه کرده تا هماهنگی خوبی بین ظاهر و باطن خودرو وجود داشته باشد.منبع: motor1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.