سه کشته و یک مصدوم حاصل واژگونی ۳ خودرو در کرمان

0

سه کشته و یک مصدوم حاصل واژگونی ۳ خودرو در کرمان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت:بر اثر واژگونی سه دستگاه خودرو درکرمان ۳ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز مجروح شد.

  سرهنگ علی کشاورزی گفت:: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در بلوار شهید ماهانی شهر کرمان بلافاصله مأموران انتظامی این فرماندهی به همراه عوامل اورژانس جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: بر اساس گزارش مأموران، در این سانحه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس به دلایلی نامعلومی واژگون شده که راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خودرو نیز مجروح و توسط عوامل ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شده است.
وی افزود: در تصادف دیگر در محور جاده قدیم ماهان نیز یک دستگاه کامیون واژگون شد که متاسفانه راننده کامیون پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: در واژگونی دیگر که در نزدیکی تلمبه هرندی اتفاق افتاد یک دستگاه وانت نیسان نیز به دلایلی نامعلوم واژگون شد که راننده خودرو در دم جان خود را از دست داد.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در این سه حادثه رانندگی سه نفر فوت و یک نفر مجروح شدند گفت: صحنه‌های تصادف جمع آوری و علت آن‌ها توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.
منبع :باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.