فیس‌لیفت ساندرو و لوگان۲۰۱۷ +تصاویر

0

فیس‌لیفت ساندرو و لوگان۲۰۱۷ +تصاویر

پس از موفقیت تولید ساندرو در جلب نظر بازار برخی از کشورها، برزیل و آرژانتین و حتی ایران نیز تولید آن را آغاز کردند.

 گروه صنعتی “داچیا” تولید نسل دوم خودروهای “ساندرو” و “لوگان” مدل “MCV” را آغاز کرده است. این خودروها به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲و ۲۰۱۳ تولید شده‌اند که به نظر می‌رسد برای ارتقای مدل‌های آنها نیز کمی دیرشده باشد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران تغییرات این خودروها در تصاویر مشهود هستند اما پیش از مشاهده این تصاویر، انتظار می‌رفت، که چراغ‌های جلو، سپرها، جلو پنجره و نمای پشتی نیز کمی تغییر کنند. ( تصاویر فوق به صورت مخفیانه از تست این خودروها تهیه شده است)

داچیا، یک شرکت خودروسازی رومانیایی است که  اکنون بخشی از شرکت فرانسوی رنو محسوب می‌شود.

جاسوسی از فیس‌لیفت ساندرو و لوگان 2017

به دلیل استتار این خودرو نمی‌توان کاملا تشخیص داد که مدل چراغ‌های عقب و جلو به چه شکلی تغییر کرده‌اند. اما تغییر گرافیکی در مدل چراغ‌های نمای جلو و عقب کاملا مشهود است.

نتیجه‌گیری در خصوص تغییرات داخلی نیز سخت است. اما سازندگان خودرو برای بالا بردن سطح عملکرد خود تنظیمات جدید در موتورهای مدرن‌تر را برای این خودروها ارائه خواهند کرد.

جاسوسی از فیس‌لیفت ساندرو و لوگان 2017

کارشناسان انتظار دارند که داچیا در فیس‌لیف جدید خودروهای “ساندرو” و “لوگان” مدل “MCV” برای اولین بار از سامانه انتقال قدرت تمام خودکار استفاده کند تا در سال جاری فروش بیشتری را در بازار خودرو از آن خود سازد. امید است این سامانه انتقال قدرت کاملا خودکار، روی مدل‌های لوگان، “لوگانMCV“، “ساندرو” و “ساندرو استپ‌وی” به کار گرفته شود.

جاسوسی از فیس‌لیفت ساندرو و لوگان 2017

رنو ساندرو برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ رونمایی شد .ابتدا این محصول در رومانی تولید شد اما پس از موفقیت این خودرو در جلب نظر بازار برخی از کشورهای ، برزیل و آرژانتین و حتی ایران نیز تولید آن را آغاز کردند.

جاسوسی از فیس‌لیفت ساندرو و لوگان 2017

رنو ساندرو را می‌توان در رده هاچ‌بک‌های ۵ درب شهری به حساب آورد. طراحی خارجی این خودرو دارای قوس‌ها و انحناهای بیشتری است تا نظر جوانان را به خود جلب کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.