مازانتی اِوانترا Millecavalli: قدرتمندترین سوپرکار ایتالیا + مشخصات

0

مازانتی اِوانترا Millecavalli: قدرتمندترین سوپرکار ایتالیا

ابر خودروی مازانتی که نسخه‌ای وحشی‌تر از اِوانترا است نام Millecavalli را یدک می‌کشد و توسط این خودروساز ایتالیایی معرفی شده است.

Mazzanti Evantra Millecavalli
Mazzanti Evantra Millecavalli

طبق تیزرهایی که ما از این خودرو دیده‌ایم، گفته می‌شود که این سوپرکار، قدرتمندترین هایپرکاری خواهد بود که تاکنون در ایتالیا معرفی شده و همچنین از لحاظ حرکت در خیابان‌ها منعی نخواهد داشت. جالب‌توجه اینکه این مدل، خودروی افسانه‌ای لافراری با ۹۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون متر گشتاور پشت سر می‌گذارد.

Mazzanti Evantra Millecavalli
Mazzanti Evantra Millecavalli
Mazzanti Evantra Millecavalli
Mazzanti Evantra Millecavalli

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ای ۸ سیلندر و ۷٫۲ لیتری توئین توربو است که توانایی تولید نیروی عظیم ۱۰۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری را دارد. این قدرت باورنکردنی از طریق گیربکس سکونشئال ۶ سرعته به چرخ‌های عقب انتقال می‌یابد. این هایپرکار ۱۳۰۰ کیلویی در مدت‌زمان ۲٫۷ ثانیه به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۴۰۲ کیلومتر در ساعت دست یابد.2016-mazzanti-evantra-millecavalli-2
ترمزهای کربن سرامیک برمبو که به‌طور اختصاصی برای این خودرو توسعه یافته‌اند، از تکنولوژی موتور اسپورت استفاده می‌کنند و می‌توانند تنها در زمان ۷ ثانیه سرعت خودرو را از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت به نصف برسانند.

2016-mazzanti-evantra-millecavalli-1
مازانتی اِوانترا Millecavalli در حال حاضر در نمایشگاه خودروی تورین ایتالیا و به عنوان پروتوتایپ نمایش داده خواهد شد اما خودروساز قول داده تا ۲۵ دستگاه از این هایپرکار را تولید کند. البته ۳ دستگاه از این هیولا قبلاً فروخته شده‌اند.

2016-mazzanti-evantra-millecavalli-5

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.