بیمه امداد خودرو چیست و چه مزایای دارد؟

0

بیمه امداد خودرو هم آمد

رئیس انجمن صنفی امداد خودروی کشور از آغاز بیمه خدمات امداد خودرویی سبک و سنگین خبر داد.

به گزارش کارستان به نقل از تسنیم، سید مهدی حسینی نیری گفت: قبلاً برخی از امداد خودروهای متفرقه از گرفتاری مردم در جاده ها سوءاستفاده می کردند که قرار است با بیمه خدمات امداد خودرویی جلوی اینگونه سوءاستفاده ها گرفته شود.

وی افزود: چنانچه رانندگان، خودروی خود را بیمه امداد خودرویی کنند در صورت خرابی خودرو می توانند از خدمات حمل، تعمیر در محل و قطعه رایگان استفاده کنند.

حسینی نیری گفت: مردم برای استفاده از این خدمات می توانند عدد ۵۵ را به شماره پیامک ۰۲۱۶۴۲۱ ارسال کنند و یا با شماره ۱۵۹۳ که به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی است تماس بگیرند و از مشاوره همکاران استفاده کنند.

وی افزود: انجمن صنفی امداد خودرو همچنین اپلیکیشن امدادی را برای کسانی که خودرویشان در جاده های سراسر کشور خراب می شود راه اندازی کرده که به این وسیله می توانند با اینترنت موبایل خود موقعیت خودروی خود را اعلام کنند و ما در اسرع وقت متخصص مربوطه را اعزام خواهیم کرد.

رئیس انجمن صنفی امداد خودروی کشور گفت: با استفاده از این اپلیکیشن امکان رصد و نظارت لحظه ای و نقطه ای ما بر کار امدادگران خود مهیا خواهد شد و جلوی سوءاستفاده های احتمالی گرفته خواهد شد.

حسینی نیری همچنین در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از ورود بخش دولتی به بخش امداد خورویی گفت: براساس اصل ۴۴ قانون اساسی اینگونه خدمات باید کاملاً به بخش خصوصی واگذار شود اما متأسفانه شاهد ورود بخش های دولتی به این بخش هستیم.

وی افزود: چنانچه دخالت بخش های دولتی در اینگونه خدمات ادامه یابد ۳ هزار امدادگر انجمن صنفی امداد خودرو در معرض بیکاری قرار خواهند گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.