قیمت و مشخصات ام وی ام ایکس ۲۲ mvm x22+ تصاویر

0

مشخصات و قیمت ام وی ام ایکس ۲۲

تست ام وی ام x22 ،شرایط فروش ام وی ام x22 ،مشخصات فنی ام وی ام x22 ،مشخصات فنی ام وی ام ایکس ۲۲ ،قیمت ام وی ام x22

mvm x22 قیمت ،مشخصات فنی mvm x2

ام وی ام X22 کراس اوور جدید شرکت مدیران خودرو است. این خودرو نیز از محصولات چری چین است. قیمت این خودرو چند است؟

مدیران خودرو سال‌ها است که به همکاری با چری چین می‌پردازد و خودروهای خود را با برند MVM به بازار ارائه می‌کند. این شرکت به‌تازگی از خودروی کراس اوور ایکس ۲۲ رونمایی و قیمت آن را مشخص کرده است. این خودرو در بازار چین با نام چری تیگو ۳ ایکس (Chery tiggo x3) شناخته می‌شود.

mvm x22/ام وی ام ایکس ۲۲/chery tiggo x3

پس از موفقیت X33 شرکت ام‌وی‌ام تصمیم گرفت مدل جدید این خودرو را با نام X33s در کنار کراس‌اوور X22 به بازار ارائه کند. کراس اوور ایکس ۲۲ از خودروی شاسی بلند ایکس ۳۳ جمع و جورتر است و مشخصاتی شبیه به ایکس۵۰ لیفان، یکی از رقبای هم‌وطن چری در ایران دارد.

مشخصات فنی ایکس ۲۲

ام وی‌ام X22 در کلاس بدنه‌ی کراس اوور قرار دارد. بسیاری از مردم ایکس ۲۲ را نمونه‌ی جمع و جور ایکس ۳۳ می‌دانند، اما باید گفت این خودروی چینی نمونه‌ی کوچک‌شده‌ای از تیگو ۵ است.

ایکس‌۲۲ طول ۴۲۰۰، عرض ۱۷۶۰ و ارتفاع ۱۵۷۰ میلی‌متر دارد. این خودروی کراس اوور دارای دو مدل اتوماتیک و دستی است که هر دو استاندارد آلایندگی یورو۵+ کسب کرده‌اند.

mvm x22/ام وی ام ایکس ۲۲/chery tiggo x3

هر دو نسخه‌ی ایکس ۲۲ از موتور ۱۴۹۷ سی‌سی (۱.۵ لیتری) استفاده می‌کنند که ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دارد. حداکثر قدرت خروجی این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. حجم باک این خودرو در هر دو نسخه‌ی دستی و اتوماتیک ۵۰ لیتر است.

mvm x22/ام وی ام ایکس ۲۲/chery tiggo x3

نسخه‌ی دستی: این نسخه از ایکس ۲۲ وزن خالص ۱۲۱۵ کیلوگرم دارد و جعبه‌‌دنده‌ی به‌کاررفته در آن از نوع ۵ سرعته‌ی دستی است. این خودرو توانایی رسیدن به سرعت حداکثر ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت دارد. ایکس ۲۲ دستی مصرف سوخت ترکیبی ۵.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد و با توجه به باک ۵۰ لیتر می‌تواند حدود ۸۴۰ کیلومتر بدون مراجعه به پمپ بنزین براند.

نسخه‌ی اتوماتیک: این نسخه‌ی ایکس ۲۲ با وزن خالص ۱۲۴۵ کیلوگرم از جعبه‌دنده‌ی خودکار ۴ سرعته استفاده می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ مجهز به جعبه‌دنده خودکار با مصرف سوخت ترکیبی ۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، می‌تواند تا حدود ۸۲۰ کیلومتر مسافت را بدون مراجعه به پمپ بنزین طی کند.

امکانات ایمنی

این خودرو از امکانات ایمنی در سطح متوسط برخوردار است. کمربند ایمنی ۳‌ نقطه‌ای برای تمام سرنشینان، کیسه هوای SRS برای سرنشینان جلو، سیستم ترمز دیسکی مجهز به ABS+EBD برای چهار چرخ، سیستم هشداردهنده و قفل ضد سرقت ایموبلایزر، امکانات فنی برجسته‌ی کراس‌اوور ام‌وی‌ام هستند.

mvm x22/ام وی ام ایکس ۲۲/chery tiggo x3

امکانات جانبی رفاهی

شرکت چری در یکی دو سال اخیر روی خودروهای خود امکانات جانبی رفاهی یا همان آپشن‌های زیادی تعبیه می‌کند. این امکانات در برخی نسخه‌های خودروهای شاسی بلند چون تیگو ۵ به حد عالی خود می‌رسد. ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ نیز از این امکانات بی‌بهره نیست.

کروز کنترل، مانیتور ۸ اینچی، سنسور پارک خودرو، دوربین دنده عقب، سان‌روف برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه‌ی برقی و اتصال به موبایل از طریق بلوتوث برخی از آپشن‌های MVM X22 هستند.

قیمت خودرو

ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ در ۴ نسخه به بازار ارائه می‌شود. نسخه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی در دو تیپ ساده و اسپرت به فروش می‌رسد. ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ دستی ساده با قیمت ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ دستی اسپرت با قیمت ۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌شوند. قیمت ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ اتوماتیک ساده ۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ اتوماتیک اسپرت ۶۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

مشخصات ایکس ۲۲ دستی ایکس ۲۲ اتوماتیک
حجم موتور(سی‌سی) ۱۴۹۷ ۱۴۹۷
تعداد سیلندر ۴ ۴
تعداد سوپاپ ۱۶ ۱۶
حداکثر قدرت خروجی(اسب بخار) ‍۱۰۵ ۱۰۵
آلایندگی یورو ۵+ یورو ۵+
حداکثر سرعت(کیلومتر بر ساعت) ۱۷۰ ۱۶۰
نوع جعبه دنده دستی ۵ سرعته اتوماتیک ۴ سرعته
مصرف سوخت ترکیبی(لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۵.۹ ۶.۱
وزن خالص(کیلوگرم) ۱۲۱۵ ۱۲۴۵
طول(میلی‌متر) ۴۲۰۰ ۴۲۰۰
عرض(میلی‌متر) ۱۷۶۰ ۱۷۶۰
ارتفاع(میلی‌متر) ۱۵۷۰ ۱۵۷۰
حجم باک(لیتر) ۵۰ ۵۰
قیمت نسخه معمولی(تومان) ۵۶،۷۰۰،۰۰۰ ۶۴،۷۰۰،۰۰۰
قیمت نسخه اسپورت(تومان) ۵۸،۲۰۰،۰۰۰ ۶۶،۲۰۰،۰۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.