آتش گرفتن سه خودروی سمند ،ام وی ام ،پژو ۲۰۶ در پارکینگ ساختمان + تصاویر

0

نجات ۱۲ نفر از ساکنان محبوس شده

شعله‌ور شدن چندین خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی

شعله‌ور شدن چندین خودرو در پارکینگ مجتمع مسکونی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در بلوار تعاون خبر داد و گفت: در این حادثه چندین دستگاه خودرو طعمه حریق شد و ۱۲ نفر از ساکنان محبوس شده توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

سیدجلال ملکی، با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار تعاون درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۵:۴۷ بامداد امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار تعاون، خیابان نیلوفر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و سایر امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان پنج طبقه ۱۰ واحدی بود که در طبقه منفی (پارکینگ) چند دستگاه خودرو وجود داشت، زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند سه دستگاه خودرو (یک سمند، یک ام.وی.ام و یک پژو ۴۰۵) دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور بود همچنین به یک دستگاه پژو ۲۰۶ نیز خساراتی وارد شده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش در حال گسترش به اطراف و خودروهای دیگر بود و به دو انباری نیز خساراتی وارد کرده بود همچنین دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته و تعدادی از ساکنان داخل منازل خود محبوس شده بودند.

ملکی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در انجام عملیات افزود: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش و ایمن‌سازی به طبقات بالایی رفته و مشغول نجات افراد شدند، در اولین اقدام در پشت‌بام را باز کرده و تعدادی از ساکنان را به پشت‌بام انتقال دادند همچنین چند نفر نیز از طریق راه‌پله‌ها به سلامت خارج شدند و در مجموع با تلاش آتش‌نشانان در این عملیات ۱۲ نفر از ساکنان به سلامت از داخل ساختمان خارج شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در این حادثه یک مرد مسن که دچار دودگرفتگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل داده شد، در نهایت آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق، تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه در ساعت ۷:۳۶ به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.