قیمت و مشخصات شاسی بلند لوکسژن U6 و S3 به زودی در بازار ایران

0

لوکسژن، برند تایوانی با یک شاسی‌بلند و سدان به ایران می‌آید ، واردات خودروی شاسی بلند ،واردات خودرو از مالزی ،قیمت لوکسژن یو۶ ،مشخصات شاسی بلند لوکسژن ،نمایندگی شرکت آرمان موتور کویر

لوکسژن، برند تایوانی با یک شاسی‌بلند و سدان به ایران می‌آید

لوکسژن برند تایوانی نوپایی است که از سال ۲۰۰۹ کار خود را به صورت خصوصی آغاز کرده و در این مدت چندین محصول مختلف را نیز تولید کرده است. کلمه لوکسژن Luxgen از دو کلمه Luxury و Genius الهام گرفته شده و در همین راستا این شرکت قصد دارد محصولاتی لوکس و البته با تکنولوژی برتر را روانه بازار کند.
حال شرکت آرمان موتور کویر توانسته به صورت رسمی نمایندگی این برند را در ایران کسب کند. برندی که برای اولین بار است قصد ورود به بازار ایران را دارد و قیمت های رقابتی این برند می تواند رقابت داغ تری را در بازار ایجاد کند.

لوکسژن U6

اولین محصولی که آرمان موتور کویر قصد دارد از برند لوکسژن وارد بازار ایران کند، لوکسژن U6 است. کراس اوور جمع و جور شهری که در اواخر سال ۲۰۱۳ به بازارهای جهانی عرضه شد. لوکسژن U6 در دو تیپ مختلف عرضه می شود که هر دوی آنها به پیشرانه های ۴ سیلندر خطی ۱.۸ لیتری مجهز هستند و روی آن سیستم پرخوران نیز نصب شده است. حداکثر توان تولیدی این پیشرانه حدود ۱۷۷ اسب بخار در دورهای ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ است و حداکثر گشتاور تولیدی لوکسژن U6 دقیقاً ۲۵۶ نیوتن متر در دور ۲۴۰۰ تا ۴۰۰۰ اعلام شده است.
میزان مصرف سوخت ترکیبی لوکسژن U6 در هر صد کیلومتر ۷.۹ لیتر است و گیربکس نصب شده روی این خودروی تایوانی ۶ سرعته خودکار است.

http://digiato.com/wp-content/uploads/2017/07/LUXGEN-17-1024x683.jpg

لوکسژن U6

همانطورکه گفتیم لوکسژن U6 در دو تیپ عرضه می شود و تیپ پیشرفته این خودرو به سیستم مولتی مدیا شرکت HTC مجهز است و می تواند سیستم هایی نظیر دوربین ۳۶۰ درجه، فرمان پذیری صوتی، فناوری هوشمند پخش تصاویر از زوایا و نقطه کور را در صفحه نمایش بزرگ وسط داشبورد میانی به نمایش بگذارد. البته تیپ معمولی تر لوکسژن U6 نیز به سیستم مولتی مدیا HTC مجهز است و تنها از نظر سطح امکانات کمی با تیپ کامل تر تفاوت دارد.

http://cdn.iranjib.ir/images/7x9uld8ozumgm1ibeat.jpg

لوکسژن U6

در هر دو تیپ لوکسژن U6 سیستم های کنترلی و پایداری نظیر ترمزهای ABS و EBD ، ترمز کمکی BAS ، کنترل پایداری الکترونیکی ESC ، ضد هرزگردی TCS ، سنسورهای پارک در جلو و عقب خودرو، سیستم تهویه مطبوع خودکار قرار داده شده است. همچنین در تیپ کامل تر لوکسژن U6 سیستم های ورود بدون کلید، دکمه استارت، باز و بست آینه های جانبی برقی، کیسه هوای پرده ای نیز بکار رفته است.

http://cdn.iranjib.ir/images/zq97vppv0obf6el0db.jpg

لوکسژن S3

دومین محصولی که این شرکت قرار است در بازار ایران عرضه کند، لوکسژن S3 است. سدان متوسط شهری که از نظر ابعاد و اندازه خودرویی بین هیوندای اکسنت و هیوندای الانترا قرار می گیرد. لوکسژن S3 به پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۱.۶ لیتری با حداکثر ۱۱۶ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. گیربکس نصب شده روی لوکسژن S3 از نوع CVT بوده که به صورت دستی ۷ دنده را در اختیار راننده قرار می دهد.
از سیستم هایی که روی این خودرو نصب شده می توانیم به سیستم نمایش باد لاستیک ها TPMS ، ترمزهای ABS و EBD ، سیستم کمک در سربالایی HAC ، ضد هرزگردی TCS ، کروز کنترل، فرمان تلسکوپی، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو، سیستم مولتی مدیا HTC با قابلیت دید ۳۶۰ درجه (در تیپ فول)، پخش تصاویر در زوایای کور، سانروف، رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی و روکش چرمی صندلی ها اشاره کنیم.

لوکسژن S3

لوکسژن S3

آرمان موتور کویر قصد دارد محصولات خود را با ۵ سال گارانتی و ۱۵۰ هزار کیلومتر روانه بازار کند. هنوز زمان دقیق عرضه لوکسژن U6 و لوکسژن S3 مشخص نیست اما طبق پیش بینی ها احتمالاً نیمه دوم امسال شاهد ورود اولین سری لوکسژن به بازار ایران خواهیم بود. لوکسژن U6 با توجه به قیمت های جهانی و شرایط فعلی بازار ایران احتمالاً در بازه قیمتی بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد و لوکسژن S3 طبق گفته شرکت آرمان موتور کویر احتمالاً زیر ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خواهد خورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.