سرمایه گذاری میتسوبیشی در صنعت خودروسازی ایران + محصولات جدید میتسوبیشی

0

تمایل میتسوبیشی به سرمایه‌گذاری در صنعت خودروسازی ایران

میتسوبیشی asx ،میتسوبیشی میراژ ،میتسوبیشی asx 2017 ،میتسوبیشی شاسی بلند ،میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷ ،میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ ،میتسوبیشی لنسر ،میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷

تمایل میتسوبیشی به سرمایه‌گذاری در صنعت خودروسازی ایران

مدیر بازاریابی آرین موتور از تمایل میتسوبیشی به سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد. وی همچنین اعلام کرد به‌زودی چند خودروی جدید از میتسوبیشی و DS رونمایی خواهند شد.

علی شکوهی، مدیر بازاریابی آرین موتور به‌عنوان نماینده شرکت‌های میتسوبیشی ژاپن و DS فرانسه در ایران، طی مصاحبه‌ای خبر از ابراز تمایل گروه خودروسازی میتسوبیشی به سرمایه‌گذاری و تولید خودرو در ایران داد. وی با اعلام این مطلب که برجام در تعامل با شرکت‌های بین‌المللی بسیار مؤثر بوده است؛ اعلام کرد که پس از برجام، آرین موتور توانسته است با ۵ شرکت بین‌المللی معتبر قرارداد همکاری ببندد و به‌عنوان نماینده رسمی آن‌ها در ایران شناخته شود.

مدیر بازاریابی آرین موتور، با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۶، از ۳ محصول جدید توسط این شرکت رونمایی خواهد شد؛ اظهار داشت:

در گروه محصولات میتسوبیشی و در پاییز، اوتلندر PHEV که هم‌اکنون به‌عنوان پرفروش‌ترین کراس اور هیبریدی در جهان به شمار می‌رود رونمایی خواهیم کرد. قیمت احتمالی این خودرو با ۱۰ میلیون تومان اختلاف نسبت به اوتلندر بنزینی خواهد بود. پس از آن نیز در نظر داریم تا خودروی Eclipse Cross را به بازار عرضه کنیم. همچنین در گروه محصولات شرکت ‌DS فرانسه، خودروی DS7 که به‌عنوان بهترین خودروی نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ شناخته شد، طی نمایشگاه خودروی تهران رونمایی خواهد شد. این خودرو اخیرا به‌عنوان خودروی رسمی رئیس‌جمهور فرانسه نیز معرفی شده است.

شاسی بلند DS7 کراس‌بک  DS7 Crossback 2018

DS7

شکوهی درباره ابراز علاقه میتسوبیشی ژاپن برای ورود و سرمایه‌گذاری در ایران جهت تولید خودرو، اعلام کرد که آرین موتور با همکاری این شرکت ژاپنی در حال بررسی و مقایسه سایت‌های مختلف در ایران، جهت تولید خودرو است و این امیدواری وجود دارد تا در کمترین زمان ممکن این اتفاق خوش‌آیند در صنعت خودروسازی ایران رخ دهد. به گفته وی، علت علاقه میتسوبیشی به سرمایه‌گذاری در ایران استقبال خوب مردم از محصولات این شرکت است.

مدیر بازاریابی آرین موتور همچنین به تسهیل شرایط فروش محصولات این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد:

هم‌اکنون خودروهای DS و میتسوبیشی با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه بدون بهره عرضه می‌شوند و هیچ شرکت دیگری در این زمینه توان رقابت با آرین موتور را ندارد. اثبات این ادعا در ثبت رکورد فروش ۵ برابری محصولات آرین موتور در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ است. در ۵ ماهه نخست سال جاری نیز میزان فروش محصولات ما با میزان ۹ ماه ابتدایی سال ۹۵ برابری می‌کند و این ارقام همه نشانه کیفیت عملکرد ما بوده که توانسته‌ایم شرایط خرید آسانی را برای مشتریان خود در نظر بگیریم. یکی دیگر از علت‌های استقبال مردم از محصولات آرین موتور، شبکه خدمات پس از فروش، کیفیت محصولات و تحویل خودرو همراه با پلاک به متقاضی است.

میتسوبیشی اوت لندر

میتسوبیشی اوتلندر

شکوهی همچنین به بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو توسط وزارت صنعت و معدن و بحث‌های ایجادشده در مورد ورود شورای رقابت به بحث قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی گریزی زد و دراین‌باره گفت:

در حال حاضر امکان ثبت سفارش جدید وجود ندارد و به نظر می‌رسد این اقدام وزارت صنعت در راستای حمایت از تولید داخلی بوده است. در بحث ورود شورای رقابت به حوزه خودروهای خارجی نیز هیچ یک از واردکنندگان خودرو موافق این موضوع نیستند. چراکه در صورت رعایت اصول کلی بازار از واردات گرفته تا ارزش‌گذاری گمرک، ترخیص کالا و هزینه‌های استاندارد که واردکنندگان موظف به پرداخت آن‌ها هستند؛ ورود نهادی مانند شورای رقابت به موضوع قیمت‌گذاری دیگر توجیهی ندارد. نکته مهم آن است که واردکنندگان نمی‌توانند بدون دلیل منطقی نسبت به افزایش قیمت محصولات خود اقدام کنند؛ چراکه واردکننده دیگری محصولات هم‌رده و مشابه را با قیمت پایین‌تری عرضه کرده و سهم خود از بازار را بدین ترتیب افزایش خواهد داد. به علت وجود شرایط رقابتی و حق انتخاب‌های فراوانی که مشتری در خرید خودروهای خارجی دارد؛ افزایش بی‌دلیل قیمت خودرو تنها موجب از دست رفتن سهم بازار آن واردکننده خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.