مرسدس بنز S500 هیبریدی با قابلیت شارژ وایرلس

0

مرسدس بنز S500 هیبریدی با قابلیت شارژ وایرلس

سیستم جدید ۹۰ درصد سیستم های مرسوم کارایی داشته و جهت شارژ باتری های هیبریدی میتواند در هر مکانی از جمله در کف گاراژ نصب شود.

 مرسدس بنز نسخه هیبریدی S500 E را برای سال ۲۰۱۷ با قابلیت شارژ القایی روانه بازار میکند تا این خودرو را قادر سازد بدون اتصال به منبع تغذیه باتری های خود را شارژ کند.

مرسدس بنز S500 هیبریدی با قابلیت شارژ وایرلس

مرسدس بنز S500 هیبریدی با قابلیت شارژ وایرلس

فناوری به کار رفته در باتری های این اتومبیل هیبریدی مشابه همان روشی است که برای شارژ وایرلس گوشی های هوشمند استفاده میشود. اساس شارژ القایی بر مبنای دو سیم پیچ میباشد که یکی در خودرو و دیگری در صفحه ای که برای شارژ کردن در نظر گرفته شده قرار دارد. این صفحه میتواند به صورت محافظت شده در زیر زمین، به عنوان مثال در کف گاراژ نصب شود. با قرار گرفتن خودرو بر روی این صفحه میدان الکترومغناطیسی تشکیل شده و موجب انتقال انرژی الکتریکی خواهد شد.

هنگامی که خودرو در نزدیکی صفحه قرار بگیرد پیامی در داخل خودرو نمایش داده شده و شارژ توسط یک منبع ۳٫۶ کیلو وات ساعتی به طور خودکار آغاز میشود. مرسدس میگوید این سیستم جدید ۹۰ درصد بازدهی دارد و زمان شارژ در مقایسه به روش های مرسوم فقط اندکی افزایش خواهد یافت.

 

۵۰۰E 2017 نسخه به روز شده S500 هیبریدی فعلی است و از یک موتور بنزینی توربو در کنار توان التکریکی بهره میبرد. مدل جدید نیز همانند نمونه فعلی با استفاده نیروی الکتریکی به تنهایی قادر است مسافتی در حدود ۲۰ مایل را طی کند.

منبع : autocar

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.