اقدام عجیب نماینده محصولات نیسان در تبریز + تصاویر

0

اقدام عجیب نماینده محصولات نیسان در تبریز ،محصولات نیسان ، جهان نوین آریا ، نمایشگاه خودرو تبریز ، نیسان   ۳۷۰Z  ، نمایشگاه خودرو ارومیه

 در غرفه نماینده جهان نوین آریا در نمایشگاه خودرو تبریز و برای جلوگیری از ازدحام بازدیدکنندگان روی نیسان ۳۷۰Z که در روز اول نمایشگاه رونمایی شده بود، پوشانده شد!
پرشین خودرو، در بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز به روال نمایشگاه های خودرو اخیر که برگزار کنندگان کارهای عجیب انجام می دهند، شاهد عملکرد عجیب و غریب ازغرفه داران بودیم.

ماجرا از این قرار است که نماینده جهان نوین آریا(نماینده نیسان در ایران) در روز اول نمایشگاه اقدام به رونمایی از یک دستگاه نیسان ۳۷۰Z کرد که موجب شد نمایشگاه تبریز و سالنی که نیسان در آن قرار داشت از یکنواختی نمایشگاه های اخیر خودرو خارج شود و شاهد یک خودروی روز در این دوره از نمایشگاه باشیم.

تصویری رونمایی در روز اول

تا اینجای ماجرا که همه چیز عالی و خوب بود، داستان از جایی شروع می شود که ساعتی بعد از رونمایی و البته روز دوم نمایشگاه هر بار وارد این غرفه شدیم با کاوری که روی خودرو کشیده شده بود مواجه گشتیم.
بالاخره دل را به دریا زدیم و از یکی از کارمندان دفتر تهران جهان نوین آریا که در تبریز حضور داشت پرسیدیم که، دلیل این امر چیست؟ وی در پاسخ ما مطرح کرد که نمایش این خودرو موجب ازدحام و شلوغی در غرفه این شرکت می شد و ما مجبور شدیم برای جلوگیری از این ازدحام کاور را دوباره بر روی خودرو بکشیم!
این مورد یکی از عجیب ترین مواردی بود که نگارنده در نمایشگاه خودرو با آن برخورد کرده است.

پوشاندن خودرو برای جلوگیری از ازدحام بازدیدکنندگان!

اساسا حضور در نمایشگاه خودرو برای جذب بازدیدکنندگان و معرفی برند اتفاق می افتد و شرکت های بزرگ تمام تلاش خود را برای ایجاد ازدحام در غرفه ها و نمایشگاه ها به کار می بندند و از این امر در راستای برندینگ و مارکتینگ بهترین استفاده را می برند.
دیگر از رونمایی کردن خودرویی که اجازه ورود به بازار ایران به دلیل حجم موتور بالا را ندارد، می گذریم.

تصاویر ذیل روز دوم نمایشگاه و پس از صحبت با کارمند دفتر تهران جهان نوین آریا ثبت شده است.

البته کار به جایی رسیده است که اتفاقات عجیب در نمایشگاه های خودرو تبدیل به رویه ثابت برگزار کنندگان این نمایشگاه ها شده است و به نوعی در این مورد غرفه داران هم با الگوبرداری از این روند به کار خود ادامه می دهند.

از برگزاری نمایشگاه خودروی ارومیه در اوج تابستان و سالن های بدون تهویه که حکم سونا را پیدا کرده بود و استفاده از قوطی آب معدنی به عنوان گلدان در اتاق خبرگاران و مدیرعامل این نمایشگاه تا پلمپ غرفه یکی از برندها به خاطر مراسم شاد رونمایی یک خودرو در نمایشگاه مشهد و همچنین بستن درب های خروج اضطراری این نمایشگاه که در ادامه تصاویر مربوط به این دو نمایشگاه را هم با یکدیگر مرور می کنیم.

اتاق خبرنگاران در نمایشگاه خودرو ارومیه

پوشاندن درب های خروج اضطراری در مشهد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.