کریستیانو رونالدو بوگاتی شیرون خود را تحویل گرفت! +عکس

0

کریستیانو رونالدو بوگاتی شیرون خود را تحویل گرفت!

 بازیکن محبوب تیم فوتبال رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو، برای خود زندگی مجللی را تدارک دیده است. او که درآمدی بالای ۳۰ میلیون دلار در سال دارد، صاحب کلکسیونی از خودروهای خاص و بی‌نظیر است. در پارکینگ این ستاره می‌توان برخی از خودروهای کمیاب را پیدا کرد.

از اتومبیل‌های کریستیانو رونالدو می‌توان به چندین دستگاه فراری، لامبورگینی، پورشه و بوگاتی ویرون گرند اسپرت اشاره نمود که مورد آخر، سال گذشته بعد از قهرمانی کشور پرتغال در جام ملت‌های اروپا، توسط او خریداری شد.

اخیرا کریستیانو رونالدو در حال رانندگی با بوگاتی شیرون در پیست Ehra-Lessien مشاهده شده است. براساس اطلاعات تایید شده، این بازیکن که در اینستاگرام دارای ۱۱۲ میلیون دنبال کننده است، بوگاتی شیرون خود را تحویل گرفته و ویدیویی از آن را منتشر نموده است. در این ویدیو کوتاه او در حال بیرون آوردن این سوپر اسپرت از پارکینگ بوده و پسرش نیز او را همراهی می‌کند.

بوگاتی شیرون

هنوز نمی‌‌دانیم که رونالدو برای خریداری این محصول چه مقدار هزینه کرده است، چراکه در این خودرو امکانات بی‌شماری وجود دارد که خریدار قادر به انتخاب از میان آن‌‌ها بوده و می‌تواند آن را تا حدودی شخصی‌سازی کند. قیمت پایه درنظر گرفته شده برای بوگاتی شیرون برابر با ۲.۶ میلیون دلار است.

شرکت بوگاتی تنها ۵۰۰ نمونه از این خودرو ۱۵۰۰ اسب بخاری تولید خواهد کرد. موتور مورد استفاده در بوگاتی شیرون قادر به تولید ۱۶۰۰ نیوتون متر گشتاور است. گفته می‌شود که تعداد زیادی از ۵۰۰ دستگاهی که قرار است تولید شود، هم‌اکنون فروخته شده که البته ظاهرا هنوز چندین دستگاه از آن برای خرید موجود است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.