SP100 خودروی بومی جدید سایپا + عکس

0

قیمت sp100 ،عکس خودرو sp100 ،ماشین sp100 ،قیمت خودرو sp100 ،پلت‌فرم‌ sp100

SP100 خودروی ملی جدید سایپا است که سال آینده توسط این شرکت تولید و به بازار ارائه می‌شود

سایپا برای سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی خط تولید و همچنین ساخت خودروی SP100 را در برنامه دارد. SP100 از پلتفرم‌های کاملا ایرانی است.

بر اساس گفته‌ی مدیران گروه خودروسازی سایپا، خط خودروی جدید SP100 که هنوز نام تجاری آن مشخص نشده است، از اوایل سال آینده (۱۳۹۶) در کارخانه‌ی سایپا مستقر خواهد شد تا تولید آزمایشی آن در نیمه‌ی دوم سال ۹۶ آغاز شود.

سایپا به‌تازگی خط تولید برلیانس‌های خود را با خط تولید برلیانس در پارس‌خودرو ادغام کرده است تا بتواند آماده‌ی تولید خودروی جدید SP100 شود.

محمد قربانی، معاون برنامه‌ریزی جامع گروه خودروسازی سایپا گفت: «در راستای برنامه‌های توسعه‌ی محصول و ضرورت آماده‌سازی و تجهیز خط تولید محصول جدید SP100 با استانداردهای روز صنعت خودروسازی در شرکت سایپا، خط برلیانس سایپا به شرکت پارس خودرو منتقل شده است و خط SP100 جایگزین آن خواهد شد.»

قربانی افزود: «محصول جدید SP100، از پلت‌فرم‌های جدید و کاملاً ایرانی شرکت سایپا است. استقرار خطوط تولید این خودرو اوایل سال ۱۳۹۶ آغاز می‌شود. تولید آزمایشی SP100 در نیمه‌ی دوم سال آینده آغاز می‌شود و پس از آن به‌سرعت، تولید انبوه آن شروع خواهد شد.»

هنوز نام تجاری خودروی SP100 اعلام نشده است و این خودرو با نام دیگری به بازار ارائه خواهد شد.

سایپا تاکنون سه خودروی بومی با نام‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا را به بازار عرضه کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.