کلکسیون مانی خوشبین میلیادر خودساخته ایرانی + عکس

0

مانی خوشبین و لیلا میلانی ،شغل مانی خوشبین ،آشنایی با میلیاردر ایرانی : مانی خوشبین

در این مطلب قصد داریم شما را با صاحب یکی از جذابترین پروفایل های اینستاگرام آشنا کنیم کسی که احتمالا اکثر شما میشناسین ، مانی خوشبین

(Mannykhoshbin)

یک مولتی میلیونر ایرانی ساکن کالیفرنیا ( بورلی هیلز) ، کسی که با سرمایه گذاری هوشمندانه روی املاک توانست ثروت عظیمی بدست آورد.

داستان زندگی مانی شامل تلاش شبانه روزی و البته هوشمندانه برای رسیدن به هدفی بود که به نظر خیلی ها غیر ممکن میومد.

داستان مانی خوشبین بسیار جالب است و به ما ثابت میکنه که با هدف گذاری درست و اصلاح عادت هایمان و همراه کردن آن با دانش و اطلاعات مفید و لازمو همچنین با کار مداوم به هر چیزی که بخواهیم میتوانیم برسیم.

مانی منتظر شانس ، گرفتن مدرک دانشگاهی یا پارتی بازی نموند.

در سن ۱۴ سالگی به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کردند و او تا مدتی حتی به سختی میتونست انگلیسی صحبت کنه و ارتباط برقرار کنه.

او با پدر و سه خواهر و برادرش در ماشین استیشنشان چند ماه زندگی کردند چون پول کافی برای اجاره کردن خانه نداشتند ، مانی این داستان را بارها و بارها بازگو کرده.

با شور و شوق از اولین کارش تعریف میکند که در کی مارت شروع به کار کرده و حتی با وجود دستمرد کم از پس انداز کردن قافل نشد و تا آخرین سنت ممکن را هم پس انداز میکرد.

حتی همیشه او را به تمسخر میگرفتند و به لحاظ نژادی و بخاطر مهاجر بودنش او را مورد آزار و اذیت میکردند اما اینها مانع حرکت مانی جوان به سمت اهدافش نشد . او تمام تلاش خودش را برای ساختن یک زندگی فوق العاده بکار گرفت ( کاری که شما هم باید انجام دهید البته اگر خواهان زندگی بهتر هستید) و همین دلیل موفقیت او بود.

مانی از ابزاری استفاده کرد که این روزها در دسترس همه ی ما هست و با کمک آن فرصت های خوب سرمایه گذاری در املاک را در سراسر آمریکا رصد کرد تا زمانی که پس اندازش به حدی برسد که با آن بتواند سرمایه گذاری کند. او از قدرت اینترنت برای پیشرفت و رسیدن به اهدافش استفاده کرد.

او اولین سرمایه گذاری خود را با پس انداز چند ساله اش با خرید خانه ای کوچک در گاردنای کالیفرنیا شروع کرد.

سپس با پشتکار و انگیزه ی مثال زدنی اش و با کمترین هزینه ممکن آن خانه را بازسازی و تعمیر کرد و خانه را اجاره داد.

به همین ترتیب بعد از ۲ سال سرمایه خود را به صد هزار دلار رساند .

زمانی که دیگران از پس انداز های خود برای تفریح ، مهمانی یا خرید ماشین جدیدشان استفاده میکردند ، مانی سرمایه خود را روز به روز با سرمایه گذاری افزایش میداد چون اهداف بسیار بزرگی در سر داشت. پس از مدتی توانست سه خانه دیگر بخرد.

بعد از موفقیت در سرمایه گذاری بر روی آن خانه کوچک ، مانی به سرمایه گذاری روی آپارتمان های کوچک روی آورد که با تکرار همین روند روز به روز سرمایه خود را به صورت تصاعدی افزایش داد.

او اکنون یک خانه ی بینظیر چند میلیون دلاری در بورلی هیلز ، دو فرزند و خانواده ای خوشبخت و همچنین کلکسیون فوق العاده ی ماشین های خاص و کمیاب دارد.

مانی زندگی کنونی اش را مدیون اینترنت میداند.

در طول این سالها او املاکی مجموعا به ارزش ۴۵۰ میلیون دلار ( بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان !) خریداری کرده است و همچینین کلکسیونی فوق العاده خاص از کمیاب ترین ماشین های دنیا جمع آوری کرده که همین باعث شده توجه افراد زیادی در سراسر دنیا به عکس های اینستاگرام او جلب شود.

ماشین های مانی خوشبین بالغ بر ۲۵ میلیون دلار ارزش دارد ( حدود ۱۰۰ میلیارد تومان !)

اگر شما هم مثل مانی به ماشین علاقه زیادی دارید توجه شما را به لیست عجیب و بلند بالای این کلکسیون جلب میکنم:

http://www.loginbrands.com/images/Article/100125-Manny-Khoshbin-Mclaren-P1-24.jpg

http://cdn.khodrobank.com/Reviews/20009_Pagani-Huayra-2.jpg

۳ (yes three) Bugattis, of which one is the new Bugatti Chiron

a Full-Carbon McClaren P1

a one-off Hermes-edition Pagani Huyara

the Saleen S7 TT

Porsche 918 spyder,Porsche Carrera GT

two SLR Mclaren roadsters (of which one is a limited 722S edition), the Mclaren 650S Can-Am edition

۳ Rolls Royces

a Lamborghini Aventador SV Roadster

Aventador Miura edition

one off Koenigsegg Agera RS full-carbon with the 1M engine

and two 4×۴ Mercedes limited-edition G-Wagons

http://www.loginbrands.com/images/Article/100125-Manny-Khoshbin-Rolls-Royce-Phantom-14.jpg

دیدید که چطور یک پسر ۱۴ ساله مهاجر که حتی زبان انگلیسی هم بلد نبود و چند ماه در ماشین زندگی کرده به این ثروت بزرگ دست پیدا کرده.

با هدف گذاری درست و انگیزه فولادین و استفاده از ابزار ساده و دسترس به نام اینترنت که تقریبا همه ما به آن دسترسی داریم اما فقط عده بسیار کمی هستند که از آن در جهت رسیدن به اهدافشان بهره میبرند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.