نحوه آبکاری رینگ اسپرت اتومبیل‌

0

آبکاری رینگ اسپرت ،آبکاری رینگ آلومینیوم ،رنگ کوره ای رینگ ،ترمیم رنگ رینگ اسپرت ،ابکاری رینگ اتومبیل ،ترمیم رینگ اسپرت ،خش گیری رینگ اسپرت ،آبکاری رینگ خودرو ،آبکاری رینگ اسپرت اتومبیل‌ها

آبکاری در واقع فرایندی است که قطعات فلزی توسط احیا کاتیون و بوسیله جریان الکتریکی روکش دهی می‌شوند. یکی از استفاده‌های روش آبکاری در ترمیم رینگ‌های آلومینیومی خودرو‌های اسپرت است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو از نظر ظاهری، رینگ‌های آن است. سلامت رینگ و لاستیک خودرو شما، تاثیر به سزایی بر روی ظاهر خودرو شما دارد و همچنین نشان دهنده سلامت خودرو شما نیز است؛ زیرا خودرویی که به طور مناسب از آن نگهداری نشده است قطعا رینگ و لاستیک آن ظاهر مناسبی ندارد، به این دلیل که یکی از قطعات و نواحی که بیش از مابقی قطعات در معرض ضربات احتمالی است رینگ اتومبیل می‌باشد.

رینگ و لاستیک یک خودرو ممکن از در تصادفات و یا حتی در موقع پارک کردن، دچار آسیب شود، به همین دلیل شاید یک امر عادی به نظر برسد ولی خراش‌ها و رنگ پریدگی‌های رینگ یک خودرو، هم بر روی ظاهر آن تاثیر می‌گذارد و هم بر روی قیمت خودرو، از همین سو سالم بودن رینگ خودرو شما امر مهمی است که باید به آن رسیدگی شود.

یکی از مواردی که بسیار پیش می‌آید این است که در هنگام پارک کردن خودرو، ممکن است رینگ اتومبیل شما به دیوار و یا خودرو دیگری اصابت کند، به همین دلیل امکان دارد رینگ اتومبیل شما دچار خراش و یا رنگ پریدگی شود

 

ترمیم رینگ خودرو‌های بی‌ام‌و

در خودرو‌های لوکس وارداتی از جمله اتومبیل‌های بی ام و،آسیب‌های وارد شده به رینگ اتومبیل بیشتر نمایان می‌شود، زیرا بسیاری از این خودرو‌ها لاستیک‌های غیر استاندارد دارند و افردا سودجو لاستیک این اتومبیل‌ها به صورت دستی و غیر حرفه‌ای بزرگ‌تر می‌کنند و همین امر باعث می‌شود رینگ خودرو دچار خط و خراش شود و می‌بایست برای رفع آن عمل خشگیری و آبکاری رینگ را انجام داد.

فرایند آبکاری و خشگیری رینگ خودرو‌های بی ام و بسته به مقدار خط و خراش و همینطور نوع کات رینگ اتومبیل متفاوت است. اغلب رینگ‌های نصب شده بر روی خودرو‌های بی ام و، رینگ‌های آلومینیومی هستند و در برابر ضربات مقاومت زیادی ندارند؛ از همین رو معمولا رینگ‌های آلومینیومی پس مدتی دچار خط و خراش می‌شوند این موضوع در خودرو‌های سری ۳ و سری ۵ بی ام و، بیشتر از مابقی خودرو‌ها قابل مشاهده است، زیرا معمولا لاستیک این اتومبیل‌ها بزرگتر از حد رینگشان است و پس از مدتی خود لاستیک بر روی رینگ خودرو خراش ایجاد می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.