نکته مهم درباره هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ + قیمت و مشخصات

0
مشخصات هیوندا اکسنت ۲۰۱۸ ،قیمت هیوندا اکسنت ۲۰۱۸ ،فروش هیوندا اکسنت ۲۰۱۸ ،مشخصات فنی اکسنت ۲۰۱۸ ،۹ نکته مهم درباره هیوندای اکسنت ۲۰۱۸

نسل جدید هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ به تازگی عرضه شده و عزم هیوندای برای موفقیت در این کلاس جالب توجه است زیرا کلاس خودروهای ساب کامپکت از رونق زیادی برخوردار نیست و همه به‌سوی کراس اوورها چهار چرخ محرک کوچ می‌کنند.

اما برای افرادی که نیازمند خودرویی کوچک و ارزان‌قیمت هستند، هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ گزینه قابل‌تأملی بوده و ما ۹ نکته مهم درباره پنجمین نسل از آن را خدمت شما عزیزان ذکر می‌کنیم.
قیمت

البته که اولین نکته درباره هر خودرویی قیمت آن است. هنوز قیمت رسمی هیوندای اکسنت ۲۰۱۸ اعلام نشده اما برچسب قیمت آن خیلی با بهای نسل فعلی تفاوت نخواهد داشت. بهای پایه این خودرو حدود ۱۵ هزار دلار بوده و به ۱۷ هزار دلار در مدل‌های فول می‌رسد. اکسنت ۲۰۱۸ پیش از پایان سال جاری در نمایندگی هیوندای آمریکا قابل‌خرید خواهد بود.
فرم بدنه
پنجمین نسل هیوندای اکسنت تنها به‌صورت سدان چهار درب ساب کامپکت عرضه خواهد شد اما در کانادا نسخه هاچبک آن نیز در دسترس است. البته این موضوع توجیه‌پذیر است زیرا هاچبک ها در کانادا محبوب‌تر از آمریکا هستند.
طراحی جدید
هیوندای اکسنت نسل قبلی اکسنت ظاهر از مد افتاده‌ای داشت و طبیعی بود که هیوندای باید فکر به حال طراحی این خودرو می‌کرد. اکسنت جدید هم‌اکنون شبیه الانترای کوچک بوده و طراحی آن خصوصاً در جلو گران‌تر از آن چیزی که هست نشان می‌دهد. تریم های فول تر این خودرو حتی دارای چراغ‌های LED، تریم کروم و رینگ‌های ۱۷ اینچی می‌باشند.
ابعاد جدید
https://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2017/02/2018-Hyundai-Accent-Hyundai-Verna-rear-seats.jpg
بازطراحی صورت گرفته باعث شده است اکسنت جدید بزرگ‌تر از قبل باشد. این خودرو کمی پهن‌تر و طویل‌تر از قبل بوده و این امر باعث ایجاد فضای بیشتر در کابین برای سرنشینان شود. صندوق‌عقب اکسنت گنجایش ۳۸۷ لیتری داشته که با نسل قبلی برابر است.
تکنولوژی بیشتر
بزرگ‌ترین بهبود این بخش به نصب استاندارد دوربین عقب مربوط می‌شود اما ترمز اضطراری خودکار و سیستم تهویه مطبوع خودکار نیز در تریم های گران‌تر وجود دارند که برای خودرویی در این کلاس کاملاً احساس‌برانگیز است. اپل کارپلی و اندروید اتو نیز در دسترس بوده و مدل‌های پایه از صفحه لمسی ۵ اینچی استفاده می‌کنند. مدل‌های کانادایی حتی با فرمان گرم شونده و صندلی‌های اسپورت دو رنگ عرضه می‌شوند.
کابین برجسته
https://images.hgmsites.net/hug/2018-hyundai-accent_100593139_h.jpg در داخل کابین سورپرایزهای زیادی وجود ندارد اما طراحی آن با نیازهای کاربران همخوانی بهتری داشته و اگرچه از نظر کیفیت شاخص نیست اما ارزان‌قیمت هم نشان نمی‌دهد. پلاستیک‌های سخت زیادی در کابین اکسنت بکار رفته اما این بخش‌ها به خوبی با یکدیگر چفت شده و ظاهر آن‌ها نیز خوب است.
تنها یک پیشرانه
هیوندای اکسنت
اکسنت جدید تنها با یک پیشرانه عرضه شده که البته توجیه‌پذیر است. پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری قدرت ۱۳۰ اسبی داشته و این قدرت از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این مشخصات برای چنین خودرویی واقعاً قابل‌احترام بوده و روی کاغذ با هوندا فیت برابری کرده و از تویوتا یاریس پیشی می‌گیرد. تنها شورولت سونیک است که قدرت بیشتری نسبت به اکسنت ۲۰۱۸ دارد.

  • دینامیک رانندگی

درباره دینامیک رانندگی خودروهایی چون اکسنت نمی‌توان حرف زیادی گفت. تنها چیزی که باید بدانید این است که نیازهای شما را ارائه کرده و بدون زحمت شما را از مبدأ به مقصد می‌رساند. بله حمل افراد و رسیدن به سرعت‌های بالا یک معجزه نیست اما بدون استرس زیاد کار خود را انجام می‌دهد. در مقایسه با نسل قبلی اکسنت، نسل جدید دینامیک رانندگی تیزتری از نظر فرمان و سیستم تعلیق داشته و احساس سستی ندارد. همچنین حالت اسپورت نیز وجود دارد اما نباید انتظار دگرگون شدن خودرو را داشته باشید.

  • مصرف سوخت

احتمالاً مصرف سوخت برای خریدارانی در این کلاس اهمیت بیشتری نسبت به دینامیک رانندگی داشته و مصرف سوخت ترکیبی اکسنت جدید در هر صد کیلومتر ۷.۳ لیتر اعلام شده است. این رکورد نشان دهنده بهبود ۷ درصدی نسبت به نسل قبل می باشد.

منبع: پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.