صفر شویی ماشین پراید ،پژو ،سمند ،۲۰۶ ،پارس چیست ؟

0

صفرشویی چیست ،صفر شویی پراید ،آموزش صفر شویی ،صفر شویی ماشین

 

صفر شویی خودرو، به شستشویی گفته میشود که در آن تمام قطعات داخل اتاق، کاپوت، رو دری ها و بدنه ی خودرو شستشو میشود.
برای شستشوی روی بدنه خودرو چه کاری انجام دهیم؟
نیم لیتر وایتکس را با نیم لیتر آب و یک شامپو تخمه مرغی مخلوط کنید و با یک دستمال تمیز بدنه ی خودروی خود را بشویید.بعد برای پاک کردن از آب استفده کنید. برای شستشو بعد ها با آب و شیشه پاک کن خودرو را تمیز کنید.

برای شستشو و براق کردن لاستیک ها از نوشابه استفاده کنید.
برای تمیز کردن داخل کاپوت اگر خیلی موتور روغنی است مقداری گازوئیل استفاده کنید ولی اگر زیاد روغنی نیست با باد تمیز کنید.
برای تمیز کردن روکش ها و موکت ماشین از شامپو فرش استفاده کنید.

صفر شویی اتومبیل چیست؟+آموزش صفر شویی ماشین در منزل

به مجموعه عملیاتی که برای تمیز‌کاری داخل خودرو بعد از شستشوی اولیه اتومبیل انجام می‌شود، صفرشویی می‌گویند. به صورت کلی هدف از صفرشویی برطرف کردن نواقص و همینطور شستشوی داخل خودرو است. صفرشویی می‌تواند جلوه و زیبایی داخلی خودرو شما را چند برابر کند، از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که حداقل هر ماه یکبار این مجموعه عملیات را انجام دهید. در خودرو‌های لوکس وارداتی، از متریال‌های با کیفیت و حساسی در اجزای داخلی کابین استفاده شده است، از این رو صفرشویی این خودرو‌های لوکس باید با دقت بیشتری انجام بپذیرد، تیم لوکاپرو با در نظر گرفتن انواع متریال‌های استفاده در طراحی داخلی خودرو‌ها، ابتدا آن‌ها را مشخص می‌کند و سپس با استفاده از مواد شوینده مناسب، قطعه یا قطعات را صفرشویی می‌کند.

شستشوی کف و صندلی‌های ماشین

کف اتومبیل‌ها معمولا دارای دو بخش هستند؛ یکی کفپوش‌ها که به راحتی از سطح جدا می‌شوند و دیگری قسمت اصلی کف یا همان موکت کف است. تیم متخصص لوکاپرو ابتدا موکت را با استفاده از مواد شوینده نانو و جارو تمیز می‌کند و سپس کفی‌های خودرو را شسته و در نهایت با استفاده از مواد نانو آن‌ها را تمیز می‌کند، این مواد که معمولا به صورت اسپری قابل تهیه هستند و باعث می‌شوند که گردو خاک کمتری بر روی کفی خودرو شما بنشیند.
در بخش صندلی‌ها، تیم متخصص لوکاپرو ابتدا روکش اضافه صندلی شما را جدا می‌کند و جداگانه آن را مواد شوینده مناسب متریال آن تمیز می‌کند. تیم لوکاپرو با در نظر گرفتن روکش صندلی شما، مواد شوینده را انتخاب می‌کنند؛ اگر جنس روکش صندلی از خز و یا پارچه باشد، ترجیح می‌دهیم از یک برس و کمی بخار برای شستشوی آن استفاده کنیم و اگر چرم بود، از مواد شوینده ضعیف و واکس مخصوص استفاده خواهیم کرد. در نهایت کفی و صندلی‌ها به خوبی باید جارو و با استفاده از فرچه‌های نرم، تمام دکمه‌ها و جزئیات مربوط به آن‌ها تمیز می‌شوند. تمامی خدمات مربوط به صفرشویی کف و صندلی‌ها توسط تیم لوکاپرو در محل مورد نظر مشتری صورت می‌گیرد و شما با خیال راحت و فقط با یک تلفن می‌توانید از خدمات ما، حتی در پارکینگ خانه خود بهرمند شوید.

شستشوی سقف ماشین

سقف اتومبیل‌ها معمولا در معرض دوده‌های سیگار و انواع جریانات هوای گرم هستند و به این دلیل در سقف‌های موکتی می‌توانیم سیاهی را بر روی آن‌ها مشاهده کنیم که تیم لوکاپرو برای این سقف‌ها از مواد شوینده قوی قلیایی همراه با فرچه‌های نرم استفاده می‌کند، زیرا ما معتقدیم این کثیفی‌ها سمی هستند و باید به صورت کامل تمیز شوند، زیرا وجود آن‌ها هم ظاهر اتومبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم برای انسان ضرر دارد. اگر سقف خودرو شما از جنس جیر است، تیم لوکاپرو با استفاده از مواد شوینده ضعیف آن را کاملا تمیز کرده و پس از خشک شدن با واکس‌های ژله آن را تمیز خواهد کرد. اگر خودرو شما دارای سانروف، مونروف و یا سقف پاناروما است، تیم متخصص لوکاپرو پس از آن که با شیشه پاک‌کن‌های نانو آن را به خوبی تمیز می‌کند، با استفاده از فرچه و گوش پاک‌کن جزئیات و درز‌های بین شیشه و سقف را ضد عفونی خواهد کرد، زیرا ما معتقدیم که این کثیفی‌ها به سلامتی افراد استفاده کننده از خودرو آسیب خواهد زد.
صفرشویی سقف خودرو هم، همراه با کف و صندلی‌ها توسط تیم لوکاپرو در محل مورد نظر مشتری صورت می‌گیرد و البته شما می‌توانید تمامی مراحل و کیفیت آن‌ها را مشاهده کنید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

شستشوی قطعات داشبورد ماشین

داشبورد هر خودرو، نشانگر کیفیت و دقت به کار رفته در طراحی داخلی آن است و قطعا مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در جلوه داخلی اتومبیل شما است. بهتر است قبل از تمیزکاری داشبورد، از جنس آن با خبر باشیم، اگر داشبورد خودرو شما از جنس چوب یا چوب یات هست، نباید از مایع‌های شسشو در آن استفاده کنیم و بهتر است با یک دستمال نم دار و نرم، خیلی آروم روی آن بکشیم و سپس با استفاده از واکس مخصوص چوب، داشبورد را به آرامی واکس بزنیم، در نظر بگیرید در داشبورد‌هایی که از جنس چوب طبیعی هستند، فقط باید از واکس چوب استفاده کنیم در غیر این صورت باعث کدری و پوسیدگی چوب داشبود می‌شود.
یک گوش پاک‌کن بردارید، سر آن را به مایع تمیز کننده آغشته کنید و تمام شیار‌های ریزی که بین اجزا و قطعات داشبورد است تمیز کنید، برای شیار‌های درشت تر می‌توانید از فرچه نرم هم استفاده کنید.
بعد از نظافت کامل شیار‌ها، با استفاده از جارو برقی، روی تمام قطعات داشبورد را تمیز کنید. وقتی تمام خرده ریز‌ها و آشغال‌های بر روی قسمت داشبورد تمیز شد، حالا با یک دستمال و ترکیب یک مایع شسشوی ظریف، تمام قطعات داشبورد را تمیز کنید و پس از خشک شدن از واکس‌های مربوط به داشتبورد برای جلا بخشیدن به آن استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.