نرخ جدید کرایه تاکسی فرودگاه امام‌خمینی تا تهران ۱ میلیون تومان شد!

0

با توجه به لغو تعداد زیادی پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) و انسداد برخی آزادراه‌های منتهی به این فرودگاه، رانندگان از مسافران برای …

با توجه به لغو تعداد زیادی پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) و انسداد برخی آزادراه‌های منتهی به این فرودگاه، رانندگان از مسافران برای مسیر فرودگاه-تهران یک میلیون تومان کرایه درخواست می‌کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ۸ بهمن (دو روز پیش) با تاکید بر این‌که فرودگاه امام کاملا بازگشایی شده است به مسدود شدن اتوبان‌های تهران-قم و تهران ساوه اشاره کرد و افزود: با توجه به لغو شدن پروازها،‌ مسافران فرودگاه امام را در هتل مجموعه به ظرفیت ۱۸۰۰ نفر اسکان دادیم.

علی رستمی با بیان این‌که در جاهای مختلف فرودگاه فلاسک‌های بزرگ چای و ۱۰ هزار لیوان کاغذی قرار داده‌ایم، افزود: به غرفه‌داران اولتیماتوم داده‌ایم در صورت اعتراض یک مسافر در خصوص گرانفروشی (اگر حق هم با مسافر نباشد) دیگر اجازه فعالیت آنها را در فرودگاه نمی‌دهیم.

وی تصریح کرد:‌ به تاکسی‌های فرودگاه هم اعلام کرده‌ایم در صورت نارضایتی یک مسافر دیگر اجازه ورود آنها را به فرودگاه نخواهیم داد.

دو روز از این اظهارات می‌گذرد و بخش زیادی از پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) لغو شده است. در این شرایط مسافران از سفر مانده برای عزیمت به شهرهای خود (از جمله تهران) با مصیبت جدیدی روبرو شده‌اند.

ماجرا از این قرار است که تاکسی داران برای انتقال مسافران به رباط‌کریم و تهران به ترتیب درخواست ۵۰۰ و یک میلیون تومان را می‌کنند. یکی از مسافران در این‌باره به تسنیم گفت:‌ متاسفانه رانندگان در نبود نظارت و با وجود وعده‌های متعدد برای جلوگیری از بروز نابسامانی در حمل‌ونقل فرودگاه‌ امام، رانندگان برای مسیر فرودگاه تا تهران یک میلیون تومان می‌خواهند، یعنی نفری ۲۵۰ هزار تومان.

وی بیان کرد: رانندگان خودروهای خود را در پارکینگ،‌پارک کرده‌اند و به میان مسافران می‌آیند و پیشنهادات خود را (کرایه ۵۰۰ هزار تومانی تا رباط کریم و یک میلیون تومانی تا تهران) ارائه می‌کنند.

به گزارش تسنیم،‌ لازم به ذکر است که تماس با عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام با توجه به اظهارات دو روز قبل وی، برای پیگیری این موضوع بی نتیجه ماند.

/ تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.