مشخصات فنی چری E3 محصول جدید چینی در ایران +تصاویر

0
چری E3 توسط کارشناسان چینی در حال تست و آزمایش فنی در پارک چیتگر بود.
برخی شنیده ها حاکی از آن است که شرکت مدیران خودرو به تازگی محصول جدیدی از چری را به ایران آورده تا آن را در سال آینده جایگزین خودروهایی چون ام وی ام ۳۱۵ سدان و یا ام وی ام ۵۵۰ در خط تولید بم کند. حال احتمال داده می شود که خودرو مورد نظر، چری E3 است و  مراحل تست و بررسی فنی را در جاده های کشور می گذراند
http://uupload.ir/files/ghbh_1.jpg

این خودرو از نظر ابعادی کمی کوچکتر از ام وی ام ۵۵۰ است که در صورت ورود به بازار ایران با خودروهایی چون برلیانس H330، جک J4، بی وای دی F3 و فاو بسترن B30 رقابت خواهد کرد. چری E3 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۷ اسب بخار با گشتاور ۱۴۰ نیوتون متر مجهز است و در حال حاضر در بازار چین با گیربکس ۵ دنده دستی به فروش می رسد.

معرفی خودرو مشخصات چری E3 قیمت خودروهای چینی در ایران قیمت چری E3 تازه های خودرو در ایران chery E3

E3 به امکاناتی نظیر ۴ کیسه هوا، سیستم تهویه الکتریکی غیر اتوماتیک، مانیتور، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، تودوزی چرم مصنوعی، کامیپیوتر سفر، سانروف و… مجهز است. در مورد زمان ورود این خودرو به بازار ایران هنوز خبری منتشر نشده است.

نسل فعلی این خودرو در سال ۲۰۱۳ معرفی شده است. بهای این خودرو از ۵۲۹۰۰ یوان آغاز شده و به ۶۴۹۰۰ یوان می‌رسد. تنها یک پیشرانه برای این خودرو در دسترس بوده که نمونه‌ای بنزینی با حجم ۱.۵ لیتر و قدرت ۱۰۹ اسب بخاری است. پیشرانه مذکور به یک گیربکس ۵ سرعته دستی متصل شده است. این پیشرانه و گیربکس در نسخه فیس لیفت E3 کماکان عرضه شده و بهای خودرو نیز همانند مدل قبل از فیس لیفت خواهد بود.

چری E3 در ماه سپتامبر ۲۰۱۳ میلادی به بازار پر رقابت چین عرضه شد. این خودرو برای چری خیلی مهم می‌باشد، زیرا در یکی از پررقابت‌ترین بازه‌های قیمتی عرضه شده است. در حال حاضر این خودرو با فروش بیش از ۳۸ هزار دستگاه، پرفروش‌ترین خودرو چری در بازار چین، در نیمه اول سال ۲۰۱۴ میلادی بوده است. این مدل هم‌اکنون تنها با یک پیشرانه ۱/۵ لیتری که توانی معادل ۱۰۹ اسب بخار را داراست، به بازار عرضه می‌شود. قیمت آن از ۵۲۹۰۰ یوآن برای تیپ پایه شروع شده و به ۶۷۹۰۰ یوآن برای تیپ فول ختم می‌شود. سایر مشخصات این خودرو بدین شرح است.

حجم موتور ۱۴۹۷ CC
قدرت موتور ۱۰۹ HP/6150 RPM
گشتاور ۱۴۰ NM/4500 RPM
صفر تا صد
طول/عرض/ ارتفاع ۴۴۵۰/۱۷۴۸/۱۴۹۳
فنربندی جلو مک فرسون استرات
فنربندی عقب فنر پیچشی
حداکثر سرعت ۱۷۵ KM/H
وزن ۱۲۰۸ KG

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.