پرفروش‌ترین خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومان بازار در سال ۹۶

0

در هنگام خرید خودرو تولید داخل، شاید مهمترین فاکتور کیفیت باشد. خودروهای تولید داخل مخصوصا خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومان، از نظر امکانات رفاهی تفاوت چندانی با هم ندارند. در واقع امکانات رفاهی چندانی در هیچ یک از آن‌ها وجود ندارد که بخواهد تفاوت ایجاد کند. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) هر ماهه گزارشی از کیفیت خودروهای تولید داخل منتشر می‌کند که می‌تواند مرجع مناسبی و قابل اطمینانی برای مقایسه و انتخاب خودروها باشد.

 باکیفیت ترین خودرو داخلی پرفروش ترین خودرو در ایران کیفیت پژو 206 کیفیت دنا پلاس ارزیابی کیفیت تندر 90 قیمت تندر 90 قیمت پژو 206 خودروهای پرفروش H30 قیمت قیمت h30 کراس در بازار
طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط ISQI، خودروهای پژو ۲۰۶، ۲۰۷، تندر ۹۰ و دنا از با کیفیت‌ترین خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومان بازار ایران می‌باشند. همچنین خودروهای پژو ۲۰۶، تندر ۹۰ و دنا جزء ده خودرو پرفروش بازار طی نه ماه گذشته می‌باشند.
پژو ۲۰۶ پرتیراژترین خودروی ایران بعد از پراید در نه ماهه اول امسال بوده که ۱۲۸ هزار و ۵۷۴ دستگاه از آن تولید شده است. در گزارش ISQI، پژو ۲۰۶ و ۲۰۶ SD سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. قیمت پژو ۲۰۶ در ماه‌های اخیر جهش کمی داشته است. برای مثال پژو ۲۰۶ تیپ ۲ آذر امسال با قیمت حدود ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شد. اما در حال حاضر با متوسط قیمت ۳۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. می‌توانید از این لینک قیمت پژو ۲۰۶ در اتوگالری‌های سطح شهرها به همراه شماره تلفن و ادرس را ببینید.

پژو 207 و پژو 206

پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۷ نیز با کسب چهار ستاره کیفی، از با کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل و حتی با کیفیت‌تر از چینی‌های با قیمت بیشتر شناخته می‌شود.
از این لینک لیست قیمت‌ پژو ۲۰۷ دنده‌ای و قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک و را در نمایشگاه‌های خودرو سطح شهر با مقایسه کنید.
رنو تندر ۹۰

تندر ۹۰، در نه ماهه اول امسال به عنوان هفتمین خودروی پرفروش ایران شناخته شده است. تندر ۹۰ دارای سه ستاره کیفی است که در بین خودروهای هم رده دارای کیفیت قابل قبولی است.
اچ ۳۰ کراس

دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس با کسب دو ستاره کیفی به نوعی از رقبای خود جا ماند. با توجه به موتور اچ ۳۰ کراس که TU5 است، قیمت و فروش خوب این خودرو، کسب دو ستاره کیفی کمی عجیب می‌کند.
لیست قیمت‌ اچ ۳۰ کراس در نمایشگاه‌ها را در زیر می‌بینیم:

 باکیفیت ترین خودرو داخلی پرفروش ترین خودرو در ایران کیفیت پژو 206 کیفیت دنا پلاس ارزیابی کیفیت تندر 90 قیمت تندر 90 قیمت پژو 206 خودروهای پرفروش H30 قیمت قیمت h30 کراس در بازار

قیمت اچ ۳۰ کراس

دنا با فروش ۲۶ هزار و ۹۱۴ دستگاه در نه ماهه اول امسال دهمین خودرو پرفروش کشور بوده است. بر اساس گزارش ISQI، دنا دو ستاره کیفی و دنا پلاس سه ستاره کیفی را از آن خود کرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.