معرفی مرسدس بنز AMG GT-R با تیونینگ دومانیگ +تصاویر

0

مرسدس بنز AMG GT R. مرسدس بنز AMG GT R با الهام از خودروی مسابقه‌ای GT3 این شرکت و ارتقای AMG GT S تولید شده است که توانایی‌های حرکتی بالایی دارد. . یک تیونر آلمانی، خودروی اسپرت و مشهور مرسدس بنز AMG GT R را با قدرت ۷۶۹ اسب بخار و توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۲.۹ ثانیه، عرضه کرده است.

مرسدس بنز AMG GTR تیونینگ مرسدس بنز AMG مجله خودرو قیمت مرسدس بنز AMG GTR نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ آموزش تیونینگ خودرو مشخصات مرسدس بنز AMG

مرسدس بنز AMG GT R خودرویی تیون شده است که دارای خروجی موتور ۷۶۹ اسب بخار است.این خودرو توسط یک تیم تیونینگ واقع در کشور آلمان بروز شده است و دارای شتاب ۲٫۹ ثانیه است.نکته قابل اشاره این است که شرکت بنز اعلام کرده بود که نسل جدید خودرو های مرسدس بنز AMG تا سال ۲۰۲۰ شاید بروز و تولید نشوند پس مرسدس بنز AMG GT R می تواند شما را تا آن زمان بخوبی ساپورت کند.

 مرسدس بنز AMG GTR  تیونینگ مرسدس بنز AMG  مجله خودرو  قیمت مرسدس بنز AMG GTR  نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸  آموزش تیونینگ خودرو  مشخصات مرسدس بنز AMG

مرسدس بنز AMG GT R دارای قیمتی نزدیک به ۱۶۰۰۰۰ دلار است و توسط شرکت تیونیگ آلمانی گفته شده با نام IMSA ساخته و تیون شده است.

مرسدس بنز AMG GT R تیون شده دارای موتور پر قدرت ۴۰۰۰ سی سی از نوع توربوشارژ و ۸ سیلندر است که خروجی ۷۶۹ اسب بخار و ۹۶۰ نیوتن‌متر را می دهد و همین افزایش گشتاور و قدرت سبب شده است تا مرسدس بنز AMG GT R بتواند شتاب خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند در فقط ۳.۲ ثانیه .

نتیجه تصویری برای ‫تیونینگ مرسدس بنز AMG GT R‬‎

سیستم تعلیق بروز شده و کاهش ارتفاع داشته است و اینکه از رینگ های عریض و سایز ۲۰ اینچ و ۲۱ اینچ با لاستیک های میشلن ۲۷۵/۳۰ و ۳۲۵/۲۵ استفاده کرده است.

ظاهر این خودرو، با هدف عملکرد بهتر و افزایش توانایی‌های آیرودینامیک، تغییر داده شده است. سیستم تعلیق و فنربندی جدید خودرو هم، کاهش ارتفاع به میزان ۳ سانتیمتر داشته است، ضمن اینکه می‌تواند به صورت دستی، تنظیم ارتفاع شود. رینگ‌های جلو و عقب این نسخه از مرسدس بنز AMG GT R، به ترتیب با سایزهای ۲۰ اینچ و ۲۱ اینچ، همراه لاستیک‌های میشلن سوپر اسپرت ۲۷۵/۳۰ و ۳۲۵/۲۵ ارائه می‌شوند.

تیون زیبا از مرسدس بنز AMG GT R در نمایشگاه ژنو

نتیجه تصویری برای ‫تیونینگ مرسدس بنز AMG GT R‬‎

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.