معرفی تویوتا یاریس و تویوتا کرولا مدل ۲۰۱۹ +مشخصات و تصاویر

0

سدان جمع‌وجور تویوتا یاریس که پیش از این با نام سایون iA و یاریس iA شناخته می‌شد، با پسوند سدان برای سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. سدان تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ به خریداران حق انتخاب از سه سطح آپشن (L، LE، XLE) ارائه می‌دهد؛ بر خلاف نسخه‌های پیشین خود که تنها در یک سطح از مشخصات عملکردی ارائه می‌شد. صرف‌ نظر از این که کدام‌یک از سه طرح موجود انتخاب شود، همه‌ی آن‌ها با آینه‌های جانبی الکتریکی و طراحی اسپرت ارائه می‌شوند که دارای تریم لانه‌زنبوری برای جلوپنجره مشبک است. همچنین مجموعه‌ای از طرح‌های سیاه پیانویی و کرومی برای فضای داخلی وجود دارد؛ اما هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد آن منتشر نشده است.

نتیجه تصویری برای تویوتا یاریس 2019

در مدل‌های LE یا XLE تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ چراغ مه‌شکن، آینه‌های گرم‌شونده با چراغ‌های راهنمای LED توکار، رینگ‌های ۱۶ اینچی با ظاهر جدید مفرغی تیره مختص مدل ۲۰۱۹، همراه با اسپویلر کناری در عقب به‌عنوان امکانات اختصاصی ارائه شده‌اند. سیستم‌های ایمنی فعال قادر به کاهش برخورد‌ها در سرعت پایین هستند و به راننده درباره پیش‌بینی برخورد از جلو، هشدارهای شنیداری و دیداری می‌دهند. در صورتی که راننده هشدارها را نادیده بگیرد، خودروی تویوتا یاریس به‌طور خودکار ترمزها را فعال می‌کند.

تویوتا هم اکنون تصمیم گرفته است مدل ویژه‌ای را به این خانواده اضافه کند که با نام XLE شناخته می‌شود که امکانات بهتر از جمله صندلی‌های چرمی، فرمان چرمی با طراحی متفاوت، دستگیره در پیشرفته و … را شامل می‌شود تا افراد در آن راحتی بیشتری داشته باشند.

نتیجه تصویری برای تویوتا یاریس 2019

در بازار امروزی که بیشتر خودروسازان بزرگ روی اتومبیل‌های شاسی‌بلند تمرکز دارند، تویوتا همچنان معتقد است که اتومبیل‌های کوچک می‌توانند پرفروش باشند و مورد توجه مردم قرار گیرند. همین سیاست موجب شد این هفته در جریان برگزاری «نمایشگاه اتومبیل نیویورک» شرکت ژاپنی تویوتا از دو گزینه جدید خود در خانواده اتومبیل‌های سواری و کوچک رونمایی کند.

هر دو محصول از خودروهای جدید تویوتا محسوب می‌شوند که زمانی در سری محصولات Scion قرار می‌گرفتند. تویوتا در این خانواده از محصولات خود همواره سعی کرده است ارزان‌ترین مدل‌های خودروها را به دست مشتریان برساند. در این خانواده اتومبیل سواری یاریس تولید می‌شود که پیش از این با نام «یاریس iA» شناخته می‌شود و همچنین محصول دیگری که هم اکنون مدل جدید آن در این خانواده در معرض دید عموم قرار گرفته است «کورولا هاچبک» نام دارد که پیش از این با نام «کورولا iM» شناخته می‌شد.

 قیمت تویوتا یاریس مشخصات تویوتا یاریس تویوتا کرولا هاچ بک تویوتا یاریس 2019 معرفی خودرو محصولات جدید تویوتا تازه های خودرو پرفروش ترین خودروساز جهان Toyota Corolla

یاریس کوچک‌ترین اتومبیل چهار درب تویوت در آمریکا است و کورولا نیز دومین خودروی کوچک و چهار درب این شرکت ژاپنی در آمریکا محسوب می‌شود. بر اساس تصمیمات جدید هر دو خودروی مذکور به صورت سواری و بدون صندوق وارد بازار خواهند شد.

شرکت تویوتا در گذشته بر این باور بود که خریداران خودروی یاریس افرادی هستند که به یک وسیله حمل و نقل ارزان و مطمئن نیاز دارند و حداقل امکانات را از آن طلب می‌کنند. ولی تویوتا هم اکنون تصمیم گرفته است مدل ویژه‌ای را به این خانواده اضافه کند که با نام XLE شناخته می‌شود که امکانات بهتر از جمله صندلی‌های چرمی، فرمان چرمی با طراحی متفاوت، دستگیره در پیشرفته و … را شامل می‌شود تا افراد در آن راحتی بیشتری داشته باشند.

نتیجه تصویری برای تویوتا یاریس 2019

قدرت توسط پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری تأمین می‌شود که نیروی خود را به جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک با همان تعداد دنده‌ انتقال می‌دهد. اگر به دنبال عملکرد اقتصادی خودرو هستید، مدل اتوماتیک ۸.۷۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای شهر و ۷ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر در بزرگراه سوخت مصرف می‌کند. در شرایط ترکیبی، میزان مصرف سوخت به ۸ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد که البته با توجه به حجم پیشرانه، خیلی عالی به نظر نمی‌رسد. پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه ۱۰۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و قادر است ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. همچنین یک حالت اسپرت در خودرو وجود دارد که برای بهبود تجربه رانندگی، احساس گشتاور را افزایش می‌دهد.

تمام مدل‌های سدان کوچک تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ ترمز جلوی دیسکی و ترمز کاسه‌ای (تعجب نکنید درست متوجه شدید!) در عقب ارائه می‌دهند؛ درحالی‌که در فضای داخلی یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با قابلیت تشخیص صدا و دوربین دید عقب وجود دارد.سیستم صوتی بخشی از پکیج استاندارد است و خریداران با استفاده از اتصالات USB، بلوتوث و آی‌پاد داخلی قادر به پخش موسیقی مورد علاقه خود خواهند بود.

 قیمت تویوتا یاریس مشخصات تویوتا یاریس تویوتا کرولا هاچ بک تویوتا یاریس 2019 معرفی خودرو محصولات جدید تویوتا تازه های خودرو پرفروش ترین خودروساز جهان Toyota Corolla

از آنجایی که قیمت ارزان و کم‌مصرف بودن خاصیت اصلی این خانواده از خودروهای تویوتا محسوب می‌شود،‌ مدل جدید یاریس موتور ۱.۵ لیتری را در خود جا داده است که توانی معادل ۱۰۶ اسب بخار تولید می‌کند. با توجه به حداقل استانداردهای تعریف شده بری حمل و نقل، این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند، در اتوبان‌ها و جاده‌های بین شهری مصرف آن به ۶ لیتر می‌رسد و در مجموع میانگین مصرف سوخت در این خودرو به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر محاسبه شده است.

 قیمت تویوتا یاریس مشخصات تویوتا یاریس تویوتا کرولا هاچ بک تویوتا یاریس 2019 معرفی خودرو محصولات جدید تویوتا تازه های خودرو پرفروش ترین خودروساز جهان Toyota Corolla

«کورولا هاچبک» نیز نسبت به خانواده محصولات کورولا تغییر چندان چشمگیری نداشته است و البته باید توجه داشت این محصول یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای تویوتا در سراسر جهان محسب می‌شود. این محصول در مقابل دیگر خودروهای سواری بدون صندوق همواره پیشتاز بوده است و به عنوان مثال از «هوندا سیویک» و «هیوندای اِلانترا» پرفروش‌تر است.

نتیجه تصویری برای تویوتا کرولا 2019

«کورولا هاچبک» نسبت به «کورولا iM» جثه بزرگتری دارد و البته تفاوت اندازه آنها چند اینچ محاسبه می‌شود. کاپوت جلوی خودرو نسبت به مدل قبلی اندکی کوچک‌تر شده است و تویوتا می‌گوید که این تغییر طراحی باعث شده است راننده فضای بیشتری را زیر نظر بگیرد و تسلط بیشتری به محیط پیرامون داشته باشد.

سدان تویوتا یاریس مدل ۲۰۱۹ تا اوایل پاییز ۲۰۱۸ برای فروش آماده خواهد شد و در حال حاضر قیمت مشخصی در دسترس نیست؛ اما به نظر می‌رسد که تغییر قابل توجهی نسبت به تویوتا یاریس iA مدل ۲۰۱۸ نداشته باشد که با ۱۵,۹۵۰ دلار برای مدل دستی و ۱۷,۰۵۰ دلار برای مدل اتوماتیک عرضه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.