نگاهی به بهترین خودروهای ژاپنی / از هوندا سیویک تا تویوتا کمری

0

انصافاً باید گفت چشم‌بادامی‌ها به خوبی توانسته‌اند در صنعت خودرو حضور داشته‌ باشند و این روزها خودروهای ژاپنی شانه‌به‌شانه رقبای اروپایی و آمریکایی رقابت می‌کنند. از آنجایی که خودروهای ژاپنی در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد به این نتیجه رسیدیم که با هم نگاهی به بهترین خودروهای ژاپنی داشته باشیم.

هوندا فیت ۲۰۱۸

 با بهترین خودرهای ژاپنی آشنا شوید
هوندا فیت در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از آن زمان تاکنون شاهد تغییر زیادی نبوده است تا اینکه در مدل ۲۰۱۸ هوندا فیت با تغییرات محسوسی روبرو شدیم. این تغییرات بیشتر شامل اضافه شدن فناوری‌های جدید در این خودرو است اما به لحاظ زیباشناختی نیز هوندا خوش‌سلیقگی به‌خرج داده است و هوندا فیت ۲۰۱۸ را با ظاهری جذاب‌تر شاهد هستیم. ترمزهای اضطراری خودکار، سیستم‌های هشدار در صورت خروج از لاین و حفظ خودرو در مسیر، را می‌توان از ویژگی‌هایی دانست که هوندا فیت ۲۰۱۸ میزبان آن‌هاست. حضور موتور ۱.۵ لیتری با ۱۳۰ اسب‌بخار به همراه ۶ دنده اتوماتیک یا دستی را می‌توان از دیگر ویژگی‌های فنی هوندا فیت ۲۰۱۸ دانست. این موارد باعث شده است تا هوندا فیت ۲۰۱۸ به خودرویی مناسب برای رانندگی در خیابان‌های پرترافیک تبدیل شود.

مزدا سی‌ایکس ۵ مدل ۲۰۱۸

 با بهترین خودرهای ژاپنی آشنا شوید
تجربه نشان داده مزدا همیشه در فکر بهینه‌سازی خودروهای خود است. این برند معتبر ژاپنی دومین نسل از کراس‌اور سی‌ایکس ۵ مدل ۲۰۱۸ را با تغییرات فنی در قسمت موتور به همراه فناوری‌های جدید راهی بازار کرده است. در مزدا سی‌ایکس ۵ مدل ۲۰۱۸ شاهد حضور فناوری غیرفعال‌سازی سیلندر هستیم، این کار باعث شده است تا این کراس‌اور ژاپنی مصرف بهینه‌‌تری داشته باشد. موتور ۲.۵ لیتری این خودرو نیز دستخوش تغییر شده است اما همچنان مقدار ۱۸۷ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. جعبه گیربکس اتوماتیک با ۶ دنده در این خودرو نیرو را به چرخ‌های جلو یا ۴ چرخ خودرو به صورت همزمان منتقل می‌‌کند. مزدا سی‌ایکس ۵ در مدل‌های پایه خود قیمت مناسبی نیز دارد و به لحاظ زیبایی نظر خریداران را جلب خواهد کرد.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸

  هوندا فیت ۲۰۱۸ بهترین خودروهای ژاپنی قیمت مزدا سی‌ ایکس ۹ قیمت مزدا سی ایکس 5 مشخصات مزدا سی ایکس 5 قیمت خودروهای ژاپنی قیمت مزدا 3 مدل 2018 مشخصات مزدا 3 مدل 2018 تویوتا پریوس هیبریدی مشخصات تویوتا پریوس هیبریدی تازه های خودرو مشخصات لکسوس آر‌ایکس 350 قیمت هوندا سیویک محصولات جدید هوندا محصولات جدید تویوتا تویوتا کمری 2018 مشخصات لکسوس ال‌ سی
هر جا که صحبت از خودروهای باکیفیت ژاپنی مطرح باشد بدون شک نامی از مزدا ۳ نیز خواهید شنید. ظاهری جذاب و امروزی، تجهیزات تراز اول داخلی و رانندگی بی‌عیب‌و‌نقص را می‌توان از مواردی دانست که در یک‌جا در مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸ جمع‌ شده‌اند. مزدا ۳ در دو مدل سدان و هاچ‌بک راهی بازار می‌شود و بسته‌ به صلاحدید خریدار انتخاب‌های مختلفی برای موتور و سیستم دنده‌کشی این خودرو وجود دارد. مزدا ۳ مدل ۲۰۱۸ برتری خود را در جاده‌ها اثبات می‌کند و تجربه دلنشینی از رانندگی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

تویوتا پریوس هیبرید ۲۰۱۸

 قیمت میتسوبیشی میراژ معایب میتسوبیشی میراژ نمایندگی میتسوبیشی میراژ کم مصرف ترین خودروهای داخلی کم مصرف ترین خودروهای وارداتی مصرف سوخت رنو کپچر مصرف سوخت میستوبیشی لنسر مصرف سوخت هیوندای سوناتا مصرف سوخت تویوتا پریوس مزایای تویوتا پریوس مجله خودرو بانک اطلاعات خودرو روزنامه خودرو
اگر از طرفداران خودروهای هیبریدی باشید به احتمال زیاد تویوتا پریوس را به‌خوبی می‌شناسید. این خودرو یکی از اولین خودروهایی هیبریدی بود که به‌صورت انبوه تولید شد و اکنون با چهارمین نسل از پریوس هیبرید ۲۰۱۸ سروکار داریم. این خودرو به لحاظ طراحی بیرونی چیزی کم‌وکسر ندارد، به لحاظ فنی نیز شاهد بهینه‌سازی‌هایی در قسمت موتوری خودرو هستیم و بیشتر مدل‌های پریوس هیبرید ۲۰۱۸ از باتری لیتیوم آیون بهره می‌گیرند. جالب است بدانید مدل‌های مختلف تویوتا پریوس همیشه افتخار کسب‌ عنوان یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهای دنیا را داشته‌اند.

لکسوس آر‌-ایکس ۳۵۰ مدل ۲۰۱۸

 با بهترین خودرهای ژاپنی آشنا شوید
با خودرویی طرف هستیم که همیشه در بیشتر فهرست‌های۱۰ شاسی‌بلند لاچری برتر دنیا به‌چشم می‌خورد. در مدل ۲۰۱۸ این خودروی لاکچری شاهد حضور فناوری‌های جدید و روز دنیا هستیم. این خودرو تجربه رانندگی خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد اما انصافاً باید اعتراف کرد تجهیزات داخلی لکسوس آر-ایکس ۳۵۰ می‌توانست کیفیتی بهتر از این داشته باشد. در مدل ۲۰۱۸ لکسوس آر-ایکس شاهد حضور یک موتور ۳.۵ لیتری قدرتمند V6 هستیم که ۲۹۵ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

هوندا سیویک ۲۰۱۸

 با بهترین خودرهای ژاپنی آشنا شوید
مدل ۲۰۱۸ هوندا سیویک، رانندگی دلچسب و حرفه‌ا‌ی را برای راننده به ارمغان می‌آورد. از طرف دیگر هوندا دست هواداران هوندا سیویک را باز گذاشته است و مدل‌های ۲ در کوپه، چهار در سدان و هاچ‌بک هوندا سیویک ۲۰۱۸ را شاهد هستیم. هوندا سیویک به لحاظ مصرف نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در گروه خودروهای کم‌مصرف بازار قرار گرفته است. ناگفته نماند که در مدل ۲۰۱۸ هوندا سیویک شاهد تغییرات چشم‌گیری نسبت به مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیستیم.

تویوتا کمری ۲۰۱۸

 با بهترین خودرهای ژاپنی آشنا شوید
هر کجا که سخن از برترین خودروهای ژاپنی مطرح باشد به احتمال زیاد نامی از تویوتا کمری نیز به گوش شما خواهد خورد. تویوتا در نسخه ۲۰۱۸ تویوتا کمری حسابی دستی بر سروروی این خودرو کشیده است، اما باز هم طراحی آشنای کمری در مدل ۲۰۱۸ این خودرو به چشم می‌خورد. در کنار این موارد شاهد‌ بهینه‌شدن تجربه رانندگی کمری ۲۰۱۸ نیز هستیم. تویوتا کمری ۲۰۱۸ به عنوان یک سدان بزرگ و جادار، مصرف بهینه‌ای نیز دارد و در میان سایر رقبا با قیمتی منصفانه عرضه می‌شود. تمامی مدل‌های تویوتا کمری ۲۰۱۸ با موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری عرضه می‌شوند، این موتور ۲۰۳ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد. البته گزینه موتور ۳.۵ لیتری قدرتمند V6 نیز که ۳۰۱ اسب‌بخار تولید می‌کنید نیز پیش‌روی خریداران تویوتا کمری ۲۰۱۸ قرار دارد.
مزدا ام‌-ایکس ۵ میاتا مدل ۲۰۱۸
 با بهترین خودرهای ژاپنی آشنا شوید
مزدا ام-‌ایکس ۵ میاتا نمونه بارز یک خودرو اسپرت خوش‌قیمت و کارآمد است. این امر باعث شده تا ام‌-‌ایکس ۵ میاتا طرفداران زیادی پیدا کند، در نتیجه در مدل ۲۰۱۸ این خودرو شاهد بهینه‌سازی‌هایی هستیم. پوشش سقف در مدل ۲۰۱۸ این خودرو شاهد رنگ‌بندی‌های متنوعی است. از طرف دیگر مزدا مدعی است بهینه‌سازی‌هایی که در قسمت موتور این خودرو انجام داده تا احساس کنترل بیشتری در جاده در اختیار راننده قرار گیرد.
هوندا سی‌آر-وی مدل ۲۰۱۸
 با بهترین خودرهای ژاپنی آشنا شوید
هوندا در سی‌آر‌-وی ۲۰۱۸، فناوری‌های جدید، مصرف بهینه‌ و فضای مناسب در داخل خودرو را برای راننده به ارمغان آورده است. این خودرو به لحاظ قدرت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بسته به مدل‌های مختلف موتور می‌تواند ۱۸۴ تا ۱۹۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار دهد. انتقال نیرو در هوندا سی‌آر-وی به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها انجام می‌شود و به لحاظ تجهیزات داخلی نیز هوندا برای سی‌آر-وی مدل ۲۰۱۸ چیزی کم‌وکسر نگذاشته است.

تویوتا آوالون ۲۰۱۸

 با بهترین خودرهای ژاپنی آشنا شوید
تویوتا آوالون امکانات یک خودروی لاکچری را در کنار فضای مناسب برای سرنشینان در اختیار راننده قرار می‌دهد. یک موتور ۳.۵ لیتری V6 قدرت کافی را برای این خودرو مهیا کرده است و امکان انتخاب موتور هیبریدی نیز در این خودرو وجود دارد. به لحاظ تجهیزات داخلی نیز در آوالون ۲۰۱۸ با امکانات شیک و اشرافی سروکار داریم. این خودرو تجربه‌ای شیرین و دلچسب از رانندگی را در اختیار راننده قرار می‌دهد و به لحاظ فنی، خریداران امکانات مختلفی را در حین خرید تویوتا آوالون ۲۰۱۸ پیش‌رو دارند.

لکسوس ال‌سی مدل ۲۰۱۸

  هوندا فیت ۲۰۱۸ بهترین خودروهای ژاپنی قیمت مزدا سی‌ ایکس ۹ قیمت مزدا سی ایکس 5 مشخصات مزدا سی ایکس 5 قیمت خودروهای ژاپنی قیمت مزدا 3 مدل 2018 مشخصات مزدا 3 مدل 2018 تویوتا پریوس هیبریدی مشخصات تویوتا پریوس هیبریدی تازه های خودرو مشخصات لکسوس آر‌ایکس 350 قیمت هوندا سیویک محصولات جدید هوندا محصولات جدید تویوتا تویوتا کمری 2018 مشخصات لکسوس ال‌ سی
اگر به کلاس خودروهای اسپرت لاکچری علاقه داشته باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که در این کلاس، رقابت سختی در جریان است، اما انصافاً باید گفت لکسوس ال‌سی مدل ۲۰۱۸ توانسته است سری در میان رقبا داشته باشد. در لکسوس ال‌سی مدل ۲۰۱۸ شاهد حضور موتوری قدرتمند هستیم که حدود ۵۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. هندلینگ این خودرو نیز با توجه به موتور قوی آن کاملاً تحت کنترل است و به لحاظ تجهیزات داخلی نیز در لکسوس ال‌سی مدل ۲۰۱۸ با امکانات چشمگیری طرف هستیم.

در این قسمت به پایان فهرست بهترین خودروهای ژاپنی ۲۰۱۸ رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به خودروهای تراز اول ژاپنی علاقه دارید، خودروی مورد نظر خود را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع :برترین ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.