معرفی پرچمدار جدید DS با طراحی خاص و فوق العاده +تصاویر

0

هنگامی که DS به عنوان برندی مستقل از گروه PSA به فعالیت خود پرداخت، همواره سعی کرد فاصله ی خود را از از محصولات پژو و سیتروئن حفظ کند
هنگامی که DS به عنوان برندی مستقل از گروه PSA به فعالیت خود پرداخت، همواره سعی کرد فاصله ی خود را از از محصولات پژو و سیتروئن حفظ کند و به یک برند با طراحی های بخصوص و المان های پریمیوم نزدیک شود. مدل های از قبیل DS7 crossback و یا DS3 Crossback در آینده، تا حدود بسیاری این مهم را برای DS برآورده خواهند کرد. اما آنچیزی که این برند حقیقتا به آن نیاز دارد یک مدل درخور است که پرچمدار این برند فرانسوی باشد.

معرفی خودرو مجله خودرو محصولات جدید ds نمایندگی دی اس در ایران برند ds در ایران citroen ds8 خودروهای 2019 تازه های خودرو

این خودرو قرار است حوالی ۲۰۲۰ وارد بازار شود و با نام DS 8 شناخته خواهد شد که قرار است به رقابت با BMW سری ۵، آئودی A6 و مرسدس کلاس ای بپردازد. البته بر خلاف هم رده های آلمانی این خودرو قرار نیست طبق معمول یک سدان باشد. در مقابل طراحان ماهر فرانسوی تصمیم گرفته اند تا یک فست بک چشم نواز را که خوشبختانه شباهت های بسیاری هم با خودروی مفهومی Numero 9 سیتروئن در سال ۲۰۱۲ که در تصاویر مشاهده می کنید را به جهان معرفی کنند.

همه ی این صحبت ها مستند بوده و توسط معاون ارشد تولید DS، اریک اپود تأیید شده است. اودر ادامه گفته است که این خودرو طراحی متفاوت، تماشایی و فوق العاده خواهد بود. همچنین DS عقب این خودرو را کاملا متفاوت طراحی کرده است و به لطف هاچبک بودن بسیار زیبا و کاربردی خواهد بود.

در زیر این چهره ی زیبا همان پلتفرم EMP2 که در پژو ۵۰۸ جدید هم استفاده شده به کار رفته است که خود از جذابترین مدل ها در کلاس خود می باشد. به احتمال بسیار زیاد باید در انتظار مدل پلاگین  هیبرید در سیستم فنی این خودر باشیم که پیشرانه آن به دو صورت دیزلی و بنزینی پیشبینی می شود.

معرفی پرچمدار جدید DS با طراحی خاص و فوق العاده

گروه PSA فرانسه اعلام کرده که مدتی است به دنبال بازگشت به بازار آمریکا می باشد. اما هنوز مشخص نیست که اول با کدام برند کار خود را آغاز خواهد کرد.  اما معادلات به نفع DS می باشد که راه فرانسوی ها را برای ورود به بازار آمریکا باز کند و قطعا پرچمدار این شرکت می تواند جذابیت خاصی را برای این مسئله بوجود آورد.

منبع:پردیس خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.