سوپر اسپرت ایتالیایی در تهران +عکس و مشخصات

0
خودروی کوپه کوچک و اسپورت ایتالیایی آلفارومئو ۴ سی با پلاک ملی در تهران.
مشخصات آلفا رومئو 4C اسپایدر مشخصات alfa romeo 4c spider مجله خودرو ماشین های لوکس در ایران گرانترین خودرو وارداتی قیمت آلفارومئو 4C اسپایدر دنیای خودرو قیمت خودروهای وارداتی جدید به ایران خودروهای 2018 در ایران خودرو سوپر اسپرت جدیدترین ماشین های روز دنیا آلفارومئو ساخت کجاست alfa romeo 4c spider
آلفا رومئو مدل مفهومی خودروی ۴C اسپایدر
مدل مفهومی ۴C اسپایدر پتانسیل تبدیل شدن خودروی مورد تحسین منتقدان آلفا رومئو ۴C را نشان می‌دهد. شاسی این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و سقف آن به سادگی جمع می‌شود.
بنا است که وزن آلفا رومئو ۴C اسپایدر تنها ۶۰ کیلوگرم از نسخه‌ی سبک وزن کوپه‌ی آن (۸۹۵ کیلوگرم) بیشتر باشد. ۴C اسپایدر این موضوع را مدیون سقف پارچه‌ای و شاسی کربنی خود است. آلفا رومئو اسپایدر از همان موتور چهار سیلندر ۲۳۶ اسب بخاری ۱.۷۵ لیتری به همراه جعبه دنده‌ی شش سرعته‌ی و کلاچه استفاده می‌کند. ترکیب وزن پایین و موتور قدرتمند به این معنی است که مدل مفهومی ۴C اسپایدر می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و سرعت نهایی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت داشته باشد.
علاوه بر سقف جدید به نظر می‌رسد که آلفا رومئو به حرف منتقدان خود عمل کرده است. این مدل مفهومی ۴C‌ چراغ‌های خوشه‌ای مدل کوپه را کنار گذاشته و از یک طراحی جدید تاشو برای چراغ‌های جلو استفاده کرده است. آلفا رومئو از چرخ‌های متفاوتی در این مدل مفهومی استفاده کرده و رنگ آن نیز جدید است. در آخر برای سیستم اگزوز از اگزوز ساخت اکراپوویچ استفاده کرده که جنس آن از تیتانیوم و کربن است.
خودرویی که می بینید یک نسخه پروتوتایپ است چرا که مهندسان آلفا هنوز درحال کار بر روی ایمنی این خودرو هستند پس ممکن است در نهایت با اندکی تغییر ظاهر وارد بازار شود. اما به لطف بهره گیری از مواد گران قیمتی مانند فیبرکربن و SMC در ساخت شاسی و بدنه، وزن نسخه اسپایدر تنها ۶۰ کیلوگرم سنگین تر از نسخه کوپه آن شده. ولی ۴C اسپایدر دیگر چه حرف جدیدی برای گفتن دارد؟
حذف چراغ های عنکبوتی جلو و استفاده از لنزهای معمولی. طراحی جدید رینگ ها و استفاده از تایرهای پیرلی. اگزوزهای دوبل آکراپویک (Akrapovic) که خروجی تیتانیومی آنها در وسط تعبیه شده.
 مشخصات آلفا رومئو 4C اسپایدر  مشخصات alfa romeo 4c spider  مجله خودرو  ماشین های لوکس در ایران  گرانترین خودرو وارداتی  قیمت آلفارومئو 4C اسپایدر  دنیای خودرو  قیمت خودروهای وارداتی جدید به ایران  خودروهای 2018 در ایران  خودرو سوپر اسپرت  جدیدترین ماشین های روز دنیا  آلفارومئو ساخت کجاست  alfa romeo 4c spider
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.