سانگ یانگ LIV-2 تا سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد

0

  سانگ یانگ LIV-2 تا سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد

سانگ یانگ LIV-2 تا سال ۲۰۱۷ تولید می‌شود

شرکت سانگ یانگ کره‌ی جنوبی تا سال ۲۰۱۷ از نمونه‌ی قابل تولید خودروی مفهومی LIV-2 رونمایی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که خودروی شاسی بلند سانگ یانگ LIV-2 از نقطه نظر طراحی خودروی بسیار زیبا جذابی در کلاس خودش باشد. رقبای این خودرو را خودروهایی نظیر فورد اورست، کیا سورنتو و مزدا CX-9 تشکیل می‌دهند. این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶ رونمایی و به نمایش گذاشته شد. در ادامه همراه زومیت باشید.

سنگ یانگ

اگر در خصوص نام LIV-2 اطلاعاتی ندارید باید یدانید که این نام مخفف عبارت Limitless Interface Vehicle است. این دومین نسخه از این خودرو است که زمزمه‌هایی از به تولید رسیدن آن به گوش می رسد و سانگ یانگ قبلا از خودروی مفهومی LIV-1 نیز رونمایی کرده بود.

سنگ یانگ

مدیر اجرایی شرکت سانگ یانگ جانگ سیک شوی گفته است که این اس یو وی بزرگ سال آینده به بازار عرضه می‌شود و نسخه‌ی تولیدی آن با کد Y400 شناخته خواهد شد و نسخه‌ی LIV-2 که در حال حاضر به نمایش گذاشته شده است آخرین نمونه‌ی مفهومی از خودروی Y400 بوده و در حال حاضر تحت آزمایشات پیشرفته قرار دارد.

وی ادامه داد که: “خودروی LIV-2 نشان دهنده‌ی دستاوردهای ما در زمینه‌ی لوکس بودن خودرو در قالب یک خودروی شاسی بلند مفهومی است، در حالی که در این خودرو پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و بالاترین سطوح امنیتی نیز اعمال شده اند.” او همچنین اضافه کرد: ” ما اطمینان داریم که این خودرو به نقطه‌ی عطفی برای سانگ یانگ در سال آینده تبدیل خواهد شد. در ادامه نیز ما هر سال یک مدل جدید را برای تولید در چند سال آینده معرفی خواهیم کرد که هر کدام از آن‌ها برای گسترش برند و مشتریان ما در بازار جهانی طراحی شده اند.”

سنگ یانگ

هنوز مشخص نیست که آیا نسخه‌ی نهایی و تولیدی Y400 جایگزین سانگ یانگ رکستون خواهد شد یا در کنار آن و به عنوان یک مدل لوکس‌تر به تولید خواهد رسید.

دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهند این خودرو به عنوان یک نمونه‌ی مستقل به تولید خواهد رسید. وجود تکنولوژی‌هایی مانند صفحه نمایش ۹.۲ اینچی مجهز به سیستم عامل Apple CarPlay و Android Auto و همچنین امکان سفارش صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی برای سرنشینان عقب از این موارد است.

صندلی‌های جلو و عقب این خودرو دارای تنظیم برقی بوده و مجهز به ماساژور هستند و به گفته‌ی سازنده در کابین این خودرو فضای جادار و امکانات لوکس با هم گردآوری شده اند و این خودرو را همانند یک لیموزین مجهز کرده‌اند.

سنگ یانگ

این مدل همچنین مجهز به پلکان ورودی برقی است تا دسترسی به کابین بلند آن به سهولت انجام گیرد. در این خودرو توجه زیادی نیز به مساله‌ی ایمنی شده است و مواردی از قبیل ۹ عدد کیسه هوا (دو عدد در جلو، طرفین جلو، طرفین عقب، پرده ای و زانوی راننده)، سیستم ترمز خودکار اضطراری، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کمکی تعویض خطوط و چراغ‌های هوشمند خودکار در این خودرو موجود هستند.

سنگ یانگ

در زیر درب موتور LIV-2 یک پیشرانه‌ی آماده‌ی تولید ۲.۲ لیتری چهار سیلندر دیزلی وجود دارد که به کمک توربوشارژر می تواند ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه به یک جعبه دنده‌ی هفت سرعته‌ی خودکار ساخت مرسدس بنز متصل خواهد شد. سانگ یانگ همچنین ادعا کرده است که در حال توسعه‌ی یک پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربوشارژر دار بنزینی برای این خودرو است که خواهد توانست ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.

سنگ یانگ

تمام مطالب مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ مطالعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.