مراحل نهایی تست و بررسی رنو مگان برای ورود به بازار ایران

0

رنو مگان ۲۰۱۸ یکی از جدی ترین گزینه های  احتمالی ورود به بازار کشور میباشد که با سبک طراحی اغوا کننده سعی دارد خاطره خریداران را از نسل دومش که در ایران مونتاژ میشد به کل پاک کند!

نتیجه تصویری برای تست و بررسی مگان 2018

شرکت فرانسوی رنو الزامات سختگیرانه ای را درخصوص تطابق کیفی و عملکردی تمامی محصولات جدید با شرایط اقلیمی و جاده‌ای هریک از کشورهای بازار هدف دارد و برهمین اساس و با رعایت همه استانداردهای تعریف شده خود برای عرضه محصولات جدید به آن کشور، خودروها را سفارش گذاری و تولید می‌کند.
نسل چهارم مگان جدید در سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی شد و با الگو برداری از شاکله کلی طراحی پرچم دار سدان های رنو یعنی تلیسمان و استفاده از پلتفرم ماژولار گروه رنو-نیسان و افزایش امکانات رفاهی با جدیت رقبایی مانند هیوندای النترا و کیا سراتو تعقیب خواهد کرد.
رنو مگان جدید با طراحی گیرا و الگوبرداری شده از برادر بزرگترش تلیسمان چه در نمای بیرونی و چه در نمای داخلی خودرو سطح توقعات را در کلاس سدان های کامپکت به شدت بالا برده است.به طوری که حتی در زمانی که داخل کابین میشوید کیفیت صندلی ها و مواد بکار رفته در مگان نسبت به نسل گذشته یک سر و گردن بالاتر میباشد و میزان فضای دید راننده نیز افزایش قابل قبولی داشته است.
در بخش قوای فنی پیشرانه انتخاب شده برای بازار ایران نمونه ۱۲۰۰ سی سی مجهز به توربو شارژر میباشد که دارای حداکثر توان خروجی ۱۳۰ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور مناسب ۲۰۵ نیوتن متر در دور موتور ۲۰۰۰ دور در دقیقه میباشد.گیربکس به کار رفته در این مدل از نوع ۷ سرعته دوال کلاچ مشترک در نمونه به کار رفته در تلیسمان دارای بهترین عملکرد میباشد و به همت پیشرانه مجهز به توربوشارژر و گیربکس دوکلاچه شتاب اولیه ۱۰.۹ ثانیه ایی قابل دستیابی است.به نظر میرسد که فول ترین مدل مگان در ایران عرضه شود و امکاناتی نظیر ۶ کیسه هوا و سیستم هشدار نقاط کورو دی لایت و سیستم هشدار خروج از خطوط و سانروف و …روی این مدل وجود دارند.
با توجه به جو حاکم بربازار ارز و قوانین دست و پا گیر واردات خودرو انتظار میرود که نسل جدید رنو مگان با قیمتی غیر رقابتی به جنگ سدان های خوشنام کره ایی و ژاپنی برود که کاری بس دشوار است.

شواهد حاکی از آنست رنو مگان که خودروی همواره محبوب رنو در اکثر کشورهای جهان و همچنین ایران بوده و هست، برای هرچه زودتر رسیدن به دست طرفدارانش در مدل و ظاهر جدید، در حال سپری کردن مراحل چندگانه تست و بررسی شرکت مادر و مطابق با شرایط کشور ایران است.

رنو مگان جدید که با قدرت موتور ۱۳۰ اسب بخار و حجم موتور ۱۲۰۰ سی سی توربو از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه برخوردار است، در مدل سدان برای بازار ایران انتخاب شده است و رقبایی همچون کیا سراتو و هیوندای النترا در بازار کشور دارد.

گذراندن مراحل تست و بررسی هر خودروی جدید پیش از ورود، از مهمترین مراحل پیش نیاز برای عرضه آن به مشتریان است. حال باتوجه به این نکته و بر اساس خبرهای واصله، با اشتیاق بیشتری می‌توان منتظر حضور موفق این فرزند چابک و دوست داشتنی رنو در ایران بود.

بررسی خودرو تجربه رانندگی با رنو مگان معایب و مزایای رنو مگان قیمت رنو مگان مقایسه مگان با سراتو مجله خودرو مشخصات رنو مگان جدید renault megan

نتیجه تصویری برای تست و بررسی مگان 2018

o2b3hg0y8dg7d323i0pi.jpg

5wl3x2a7vqg1i2aqjdj.jpg

در یک جمع بندی نسل جدید رنو مگان با چهره ایی جذاب امکانات رفاهی مناسب و از همه مهمتر مصرف سوخت پایین برای کسانی که بودجه خرید تلیسمان را ندارند و از کره ایی ها خسته شده اند گزینه ی وسوسه کننده ایی میباشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.