پلمب انبار ایران خودرو ممقان با ۸۸۰۰ دستگاه خودرو

0

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از پلمب انبار ایران خودرو ممقان با ۸۸۰۰ دستگاه خودرو خبر داد.

فرمانده آذرشهر اخبار آذربایجان اخبار مهم انبار ایران خودرو ممقان احتکار محصولات ایران خودرو خودروسازان آمار تولید خودرو در ایران خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رستمی فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از پلمب انبار ایران خودرو ممقان به دستور مقامات قضایی خبر داده و گفته است: نیروی انتظامی شهرستان آذرشهر با هماهنگی مقامات قضایی انبار ایران خودرو را با ۸۸۰۰ خودرو تا تعیین تکلیف نهایی پلمب کرد.

تبریز- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: همکاران ما در حال بررسی موضوع احتکار بیش از ۸ هزار و ۸۴۵ دستگاه خودرو در یکی از انبارهای شهرستان آذرشهر هستند.

 سید احد یوزباشی اظهار داشت: تایید یا رد این موضوع منوط به گزارش همکاران اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی است.

امروز خبری مبنی بر کشف انبار حاوی بیش از هشت هزار دستگاه خودرو در یکی از انبارهای شهرستان آذرشهر در رسانه های محلی استان منتشر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ادامه داد: نتیجه نهایی بررسی این موضوع هفته آینده توسط سخنگوی اداره کل تعزیرات حکومتی اعلام می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر نیز در این خصوص به خبرنگاران گفت: در پی وصول اطلاع از ظن به احتکار تعداد زیادی خودروی سمند در یکی از انبارهای ایران خودرو در این شهرستان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ یداله رستمی افزود: با مراجعه به این انبار، تعداد هشت هزار و ۸۴۵ دستگاه از انواع خودروی سمند کشف و انبار به دستور مقام قضایی پلمپ و به مراجع قضایی تحویل داده شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.