اقتصادی‌ ترین مدل جنسیس کِی وارد بازار می‌شود؟ +تصاویر

0

جنسیس در سال گذشته تنها ۲۰ هزار ۶۱۲ دستگاه خودرو در کشور مانند آمریکا به فروش رسانده و تا آگوست سال جاری میزان فروشش را به بیش از ۸ هزار دستگاه رسانده است.

راه‌اندازی یک برند تجاری جدید کار سختی است و این امر زمانی سخت‌تر می‌شود که تمامی محصولات برند جدید در میانه رشد بی حد و مرز کراس‌اوورها از یک طیف بی‌تنوع سدان‌ها تشکیل شده باشند. در چنین شرایطی جنسیس خود را پیدا کرده تا بتواند روند کسالت‌بارش را تغییر داده و عوامل هیجان‌انگیز‌تری را در فروش ورود دهد.

 معرفی خودرو شاسی بلند  مجله خودرو  تازه های خودرو  خودروهای 2019  مشخصات جنسیس شاسی بلند  قیمت جنسیس  جنسیس 2019

جنسیس در سال گذشته تنها ۲۰ هزار ۶۱۲ دستگاه خودرو در کشور مانند آمریکا به فروش رسانده و تا آگوست سال جاری میزان فروشش را به بیش از ۸ هزار دستگاه رسانده است.با وجود اینکه جنسیس شروع نه چندان خوبی را آغاز کرده، اما پیش‌بینی می‌شود رشد خوبی را در آینده نه چندان دور تجربه کند. G70 در اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد و به عنوان اقتصادی‌ترین مدل این برند به فروش می‌رسد.

اقتصادی‌ترین مدل جنسیس کِی وارد بازار می‌شود+تصاویر

علاوه بر این، انتظار داریم برند کره‌ای‌الاصل تعداد انگشت‌شماری از کراس‌های خود را وارد بازار کند. این خودروها احتمالا روی همان پلت‌فرم‌هایی قرار می‌گیرد که نسل جدید G80 با موتورهای V6 یا V8 بر آن سوار خواهد شد.

اقتصادی‌ترین مدل جنسیس کِی وارد بازار می‌شود+تصاویر

پیش‌بینی می‌شود یک سال پس از معرفی G70 های جدید، جنسیس از کراس‌های GV70 رونمایی کند. این مدل با خودروهای لوکسی مانند آئودی Q5، ب‌ام‌و X3 و مرسدس GLC رقابت خواهد کرد.

اقتصادی‌ترین مدل جنسیس کِی وارد بازار می‌شود+تصاویر

منبع:عصرایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.