شورولت کامارو ارزان در راه است

0

مهندس ارشد کامارو با اشاره ویژه به موستانگ گفته است: «صادقانه باید گفت آن‌ها سهم ما را گرفته‌اند. با قیمت پایین مدل‌های چهارسیلندر، فروش بالایی را شاهد خواهیم بود»

همین چند سال پیش و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ شورولت کامارو حاکم بلامنازع کلاس خودروهای اسپرت آمریکا بود و از نظر فروش، حرف اول را می‌زد. از آن زمان تاکنون آمار فروش کامارو افت کرده و پشت سر رقیب اصلی و دیرینه‌‌ خود یعنی فورد موستانگ قرار گرفته است.

این افت و عقب‌افتادگی مخصوصا از زمان معرفی نمونه‌‌ بازطراحی شده‌ کامارو محسوس‌تر شده است. اگرچه مقامات شورولت قبلا می‌گفتند این خودرو کاملا جذاب بوده و سوددهی خوبی دارد اما کامارو بازهم افت کرد و از نظر آمار فروش پس از موستانگ و دوج چلنجر قدیمی‌تر در رتبه‌ سوم قرار گرفت.

قیمت شورولت کامارو خودرو اسپرت ارزانترین خودرو آمریکا بزرگترین خودروسازان جهان اخبار آمریکا

شورولت هم‌اکنون تلاش می‌کند آب رفته را به جوی بازگرداند و می‌خواهد روی نسخه‌های ارزان‌تر کامارو تمرکز بیشتری داشته باشد. همین‌جاست که دو رقیب این برند موفقیت عظیمی به دست آورده‌اند.

مهندس ارشد کامارو با اشاره ویژه به موستانگ گفته است: «صادقانه باید گفت آن‌ها سهم ما را گرفته‌اند. با قیمت پایین مدل‌های چهارسیلندر، فروش بالایی را شاهد خواهیم بود و استراتژی قیمت‌گذاری ما نیز باید بهبود یابد. ما برنامه‌هایی برای شاخ‌به‌شاخ شدن با رقبا و پیروزی داریم».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.