رونمایی از شاسی ‌بلند غول پیکر و ۸ نفره سوبارو +قیمت و مشخصات

0

مدت‌هاست که اخبار زیادی در خصوص SUV 8 صندلی سوبارو و ورود آن به بازار شنیده می‌شود، اما ظاهرا انتظارها به سر رسیده و این خودرو اینک قابل معامله است.
خودروساز ژاپنی برای این محصول با تقاضای شگفت‌آوری روبه‌رو شده است و ۴ هزار دستگاه از اسنت‌هایش را قبل از رسیدن محصول به نمایندگی‌ها فروخته است. جای تعجب هم ندارد که بهای زیادی پای این خودرو پرداخت شود.

قیمت شاسی بلند محصولات جدید سوبارو معرفی خودرو شاسی بلند تازه های خودرو مجله خودرو مشخصات سوبارو 2019 قیمت سوبارو اسنت

در سطح پایه قیمت ۳۱ هزار ۹۹۵ دلار از مشتریان برای یک خودروی ۳ ردیف صندلی با موتور ۴ سیلندر توربوشارژ دریافت می‌شود. خودرویی ۲۶۰ اسب‌بخاری با قابلیت حرکت تمام چرخ که اکثر رقیبان این خودرو در سطح پایه از آن محرومند.

 آشنایی با

خودرو ۱۹ جای نگه‌دارنده بطری آب و فنجان دارد. فضاهای نگه‌دارنده فنجان در پنل درهای جلو و عقب، کنسول میانی جلو، بخش تاشونده بین دو صندلی ردیف دوم و بخش کناری صندلی‌های ردیف سوم قرار دارد.

در بزرگترین مدل و تیپ سوبارو اسنت‌های ۲۰۱۹ یک سیستم نظارتی از نمای جلو موقعیت اسنت را بررسی کرده و در آستانه بروز خطر موقعیت را به راننده هشدار می‌دهد.

 آشنایی با

براساس پیش‌بینی‌ها اسنت به شدت کاربردی و همه کاره است. اما آیا رانندگی با آن همان احساس خوشایند همیشگی حرکت با یک سوبارو را به شما منتقل خواهد کرد؟ کاربران و کارشناسان در این خصوص براین باورند که اسنت به اندازه کافی اسپورت نبوده و چرخش فرمان آن تا حدی گیج کننده و گنگ است. قدرت ۲۶۰ اسب‌بخاری آن نیز با توجه به ابعاد بزرگ و وزن ۲۰۰۹ کیلوگرمی‌اش نمی‌توان شتابی تند و تیز را از آن انتظار داشت.

 آشنایی با

 آشنایی با

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.