نسخه‌های هیبریدی مدل ۲۰۱۹ پژو ۳۰۰۸ و پژو ۵۰۸ معرفی شد + عکس

0

شرکت پژو از نمونه‌ هیبریدی خودروی ۳۰۰۸ به همراه نسخه هیبریدی نسل جدید پژو ۵۰۸ به صورت رسمی رونمایی کرد.

تعدادی از خریداران پژو ۳۰۰۸ به علت عدم عرضه نسخه‌ای از این خودرو مجهز به سیستم چهار چرخ محرک، از شرکت سازنده آن رضایت کافی نداشتند. این شرکت فرانسوی تصمیم گرفته این مشکل را رفع کند و نمونه جدیدی از این خودرو را در اختیار مشتریان قرار دهد. پژو به تازگی مدل HYBRID4 پژو ۳۰۰۸ GT را معرفی کرده است. این نسخه از پژو ۳۰۰۸ از موتور ۱.۶ لیتری بنزینی PureTech به همراه دو موتور برقی بهره می‌برد. هر یک از موتورهای برقی این خودرو روی یکی از محورهای چرخ این محصول فرانسوی قرار گرفته است.

موتور بنزینی مورد استفاده در این خودرو قادر به تولید ۲۰۰ اسب بخار (۱۴۷ کیووات) قدرت است. هر کدام از موتورهای برقی این خودرو قدرتی برابر با ۱۰۰ اسب بخار (۸۰ کیلووات) تولید می‌کنند. در مجموع راننده این خودرو به ۳۰۰ اسب بخار قدرت دسترسی دارد. سرعت نمونه مجهز به سیستم چهار چرخ پژو ۳۰۰۸ HYBRID4 در مدت زمان ۶.۲ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. پژو برای این خودرو یک باتری ۱۳.۲ کیلووات ساعتی در نظر گرفته که بر اساس سیکل WLTP، در حالت تمام برقی تا ۶۰ کیلومتر راننده را همراهی می‌کند.

قیمت پژو 3008 مشخصات خودرو هیبریدی محصولات جدید پژو دنیای خودرو مجله خودرو معرفی خودرو پژو 508

سیستم هیبریدی پژو، HYBRID علاوه بر خودر‌وی ۳۰۰۸ در نسل جدید پژو ۵۰۸ لیفت‌بک و پژو ۵۰۸ استیشن نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این محصولات به موتور بنزینی با امکان تولید ۱۸۰ اسب بخار قدرت و یک موتور برقی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار مجهز شده‌اند. این موتورها در مجموع قدرتی برابر با ۲۲۵ اسب بخار را تولید می‌کنند. قدرت تولیدی موتورهای این خودروها به چرخ‌های جلوی آن‌ها منتقل می‌شود.

پژو برای نسخه‌های هیبریدی خودروهای ۵۰۸ یک باتری ۱۱.۸ کیلوواتی در نظر گرفته که تا ۴۰ کیلومتر راننده را همراهی می‌کند. خریدار برای شارژ این خودروها به وسیله شارژرهای استاندارد، ۳.۳ کیلووات و ۸ آمپر نیاز به ۷ ساعت زمان دارد. در صورتی که خریدار به شارژر ۳.۳ کیلوواتی و ۱۴ آمپری دسترسی داشته باشد، مدت زمان شارژ خودرو به ۴ ساعت کاهش پیدا می‌کند. پژو برای صاحبان این خودرو یک شارژر قدرتمند نیز در نظر گرفته است.

شارژر سفارشی محصولات جدید پژو، ۶.۶ کیلووات و ۳۲ آمپر می‌تواند مدت زمان شارژ آن‌ها را تا جای ممکن کاهش دهد. مدت زمان شارژ پژو ۵۰۸ لیفت‌بک و ۵۰۸ استیشن به وسیله این شارژر به ۱۰۵ دقیقه می‌رسد. در حالی که پژو امروز از خودروهای جدید خود رونمایی کرده است، خریداران در کشورهای اروپایی از نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به این محصولات دسترسی پیدا می‌کنند. انتظار می‌رود در آینده پژو قیمت این محصولات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.