رکورد شکنی با بوگاتی ویرون توسط یک ایرانی

0

رکورد شکنی با بوگاتی ویرون توسط یک ایرانی

نشستن یک پسر ۱۳ ساله پشت فرمان هر خودرویی شاید یک موضوع تقریباً عادی باشد اما وقتی پای بوگاتی ویرون به وسط می‌آید اوضاع کاملاً متفاوت است. شاید ما اصلاً اجازه ندهیم که فرزندمان پشت فرمان این هیولا بنشیند. اما ما آرمیک آقاخانی نیستیم! کسی که به پسر ۱۳ ساله‌ی خود، استیون، اجازه داده تا ویرون خودش را و با سرعت بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت براند!

۱۶۵
علیرغم سن کم، استیون ایرانی‌الاصل به اندازه‌ی هر فرد بالغ دیگری واجد شرایط راندن این خودرو با چنین سرعتی است. او در سن ۷ سالگی رانندگی با خودروهای کارت مسابقه‌ای را شروع کرده و در حال حاضر با قهرمان فرمول دریفت ۲۰۱۳ میشائیل اسا به تمرین مشغول است. هدف استیون مسابقه دادن در سری مسابقات لامبورگینی سوپر تروفئو است.

steven-racing-bugatti-veyron03
استیون چندان با ویرون بیگانه نیست و پدرش در چندین مورد اجازه داده تا پشت فرمان این خودرو قرار بگیرد؛ اما این بار با دفعات قبل فرق داشته و او به سرعت سرسام‌آور ۳۲۰ کیلومتر در ساعت در کلرادو دست یافته است.

در روز پدر او با شکستن رکورد سرعت قبلی خود که ۳۱۴ کیلومتر در ساعت بوده هدیه‌ی خوبی را برای پدرش تدارک دیده است. سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت (۲۰۰ مایل بر ساعت) هدف نهایی این پسر شجاع بوده اما نهایتاً او سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را ثبت کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.