معرفی شاسی بلند جدید اشکودا +تصاویر و مشخصات

0

سبد محصولات اشکودای جمهوری چک با تولید خودرویی جدید گسترش خواهد یافت

اتو اکسپرس، این خودروساز محبوب اقدام به معرفی شاسی‌بلند کوچک کاملاً جدیدی در یک سال آینده خواهد کرد. این خودرو در جایگاهی پایین‌تر از شاسی بلندهای کودیاک و کاروک قرار می‌گیرد.

مجله خودرو محصولات جدید اشکودا معرفی خودرو شاسی بلند مشخصات اشکودا قیمت اشکودا اکتاویا نمایشگاه پاریس

خودروی مورد بحث که از پلتفرم MQB A0 گروه فولکس‌واگن استفاده خواهد کرد بزرگ‌ترین محصول کلاس خود محسوب خواهد شد و فضای کابین بیشتری در مقایسه با فولکس T-Roc یک کلاس بالاتر خواهد داشت. افرادی که با فلسفه‌ی اشکودا آشنایی دارند می‌دانند این موضوعی جدید برای چکی‌ها می‌باشد.

 آشنایی با بچه شاسی‌بلند جدید اشکودا رقیب اصلی نیسان جوک

مدیرعامل اشکودا آقای برنارد مایر در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس تأیید کرده است:

ما همیشه خودروهای خود را در بخش بالایی کلاس‌ها عرضه می‌کنیم بنابراین دارای محصولاتی با فواصل بین محوری بیشتر، فضای صندوق جادارتر و کابین فراخ‌تر می‌باشیم. این کلاس خودرویی چند سالی است که تأسیس شده و ما هم می‌خواهیم با خودرویی جدید سهمی در آن داشته باشیم.

اتو اکسپرس همچنین ادعا می‌کند شاسی‌بلند جدید اشکودا به منظور کاهش هزینه‌ها از سیستم چهار چرخ محرک استفاده نخواهد کرد. نیروبخش این خودرو نیز پیشرانه‌های ۳ سیلندر نام آشنای گروه فولکس‌واگن خواهد بود. گیربکس‌های دستی و دوکلاچه اتوماتیک هم در دسترس خریداران قرار خواهند داشت. اشکودا همچون همیشه ریسک نکرده و از گزینه‌هایی که امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند استفاده خواهد کرد.

 آشنایی با بچه شاسی‌بلند جدید اشکودا رقیب اصلی نیسان جوک

مایر اضافه می‌کند:

این خودرو نیازهای مشتریان را مرتفع خواهد ساخت. شما همه‌ی مزیت‌های بدنه‌ی بزرگ، موقعیت رانندگی بالاتر و فضای کابین بیشتر را خواهید داشت و البته هزینه‌ی بیشتری هم برای سیستم چهار چرخ محرک نخواهید پرداخت.

 آشنایی با بچه شاسی‌بلند جدید اشکودا رقیب اصلی نیسان جوک

چه زمانی این خودرو را خواهیم دید؟ احتمالاً معرفی بچه شاسی‌بلند جدید اشکودا پیش از پایان سال آتی رونمایی خواهد شد اما معرفی آن تا رخ‌نمایی نسل جدید اشکودا رپید رخ نخواهد داد.

 آشنایی با بچه شاسی‌بلند جدید اشکودا رقیب اصلی نیسان جوک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.