جدیدترین پاترول‌ های نیسان به غرب آسیا می‌آید +عکس

0

نیسان سه نسخه جدید از پاترول‌هایش را برای خاورمیانه و غرب آسیا معرفی کرده است.

به گزارش “کار اسکوپ”، این سه گزینه از پاترول‌ها به شکلی ویژه برای بازار خاورمیانه در نظر گرفته شده‌اند و با الهام از قابلیت‌ حیواناتی مانند شاهین و غزال نام گذاری شده‌اند.

بنابراین ما با سه نسخه  پاترول فالکون، غزال و غزال x روبه‌رو هستیم.

11

تمامی این خودروها با موتور ۴.۸ لیتری ۶ سیلندر کار می‌کند که با یک موتور دستی ۵ سرعته یا نوع خودکار آن هماهنگی کامل دارند. این موتور با گشتاور ۴۵۲ نیوتن‌متر ۲۸۰ اسب‌بخار قدرت تولید کرده و با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه می‌گردد.

در این خودروها سیستم تعلیق به شکلی گسترده تغییریافته تا بتواند شوک‌های بیشتری را جذب و رانندگی بهتری را ارائه دهد.

پاترول فالکون

نسخه ویژه پاترول فالکون شامل نوارهای منحصربه فرد روی بدنه، سپرهای کرومی در نمای روبه‌رو، صفحه نقره‌ای ساتنی در کف خودرو  و چراغ‌های LED با قدرت تابش بالاست.

مشخصات پاترول فالکون قیمت پاترول فالکون محصولات جدید نیسان پاترول جدید در ایران قیمت نیسان پاترول بهترین خودروهای آفرود مجله خودرو معرفی خودرو شاسی بلند

در نمای خارجی این خودرو نیز شاهد گلگیرهای مشکی، اسپویلرهای نیمه براق و چراغ‌های روزتاب حلقه‌ای هستیم.

در داخل این خودرو نیز شاهد صندلی‌های چرمی قهوه‌ای رنگ هستیم.

پاترول غزال

در پاترول غزال نیز شاهد طراحی رگه‌های ویژه روی بدنه هستیم که با رنگ‌های قهوه‌ای مشخص شده‌اند.  این طرح روی پاترول‌های کارخانه‌ای منحصربه فرد تلقی شده و تا روی گلگیرها ادامه یافته است.

13

رینگ‌های آلیاژی برنزی ۱۷ اینچی تایرهای چند منظوره با قطر ۱۱.۲ اینچ زیربدنه قرار گرفته‌اند. جلو پنجره مشکی، چراغ‌های دودی در نمای جلو و عقب و نمادی از غزال روی کاپوت از ویژگی‌های این خودرو هستند. در نهایت اسپویلرهای سقفی نیز برای نگه داشتن پرچم در این خودرو وجود دارند.

طراحی صندلی‌ها و درهای این خودرو قابلیت سفارشی‌سازی دارد. پاترول غزال به اسنورکل، مجموعه بلند کننده ۲ اینچی و وینچ الکتریکی با قدرت کشش ۴۳۰۰ کیلوگرم مجهز است.

پاترول غزال X

مدل نهایی این مجموعه غزال X است که مدلی سخت‌تر از غزال محسوب می‌شود. بدنه  خودرو روی رینگ‌های مشکی و قرمز ۱۷ اینچی آلیاژی و تایرهای ۱۲.۴ اینچی سوار شده است. یک ریل سقفی و رشته چراغ‌های LED برای خروج امن در پشت صندلی‌های ردیف دو در این خودرو وجود دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.