رونمایی از هیولای شورولت کامارو SS + قیمت و مشخصات فنی

0

شورولت چند روز پیش از کامارو SS شوک کانسپت رونمایی کرد. این خودرو دارای رنگ بدنه‌ی جدید با نام شوک بوده و البته هرگز نمی‌تواند به پای خودروی جدیدی که هم‌اکنون معرفی می‌کنیم برسد! بله این شما و این هم کامارو ینکو استیج II با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار! یک هیولای قاطع و بی‌رحم…

خودروهای 2019 شورولت کامارو SS 2018 قیمت شورولت کامارو مشخصات شورولت کامارو SS مجله خودرو خودروهای آمریکایی خودروهای سوپر اسپرت chevrelet camaro 2018موتور شورولت کامارو SS

زیر کاپوت این کامارو پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۸ لیتری سوپرشارژردار جای گرفته است. این پیشرانه به‌صورت سفارشی توسط Specialty Vehicle Engineering ساخته شده و ۱۵۵ اسب بخار اضافی را به کامارو استیج I افزوده است.

هر نمونه از کامارو ینکوی ۱۰۰۰ اسب بخاری بر پایه‌ی کامارو ۱SS یا ۲SS مجهز به پکیج ۱LE ساخته می‌شود. این خودرو همچنین از ویژگی‌هایی کارخانه‌ای همچون سیستم کنترل سواری مگنتیک، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، سیستم تعلیق پرفورمنس با بوش‌ها، فنرها و میله‌های پایدارکننده‌ی منحصربه‌فرد و سیستم خنک‌کنندگی هوی دیوتی شامل خنک‌کننده‌ی روغن پیشرانه، دو رادیاتور، خنک‌کننده‌ی گیربکس و خنک‌کننده‌ی دیفرانسیل عقب سود می‌برد. یک گیربکس ۶ سرعته دستی به تنهایی وظیفه‌ی به دوش کشیدن این ۱۰۰۰ اسب سرکش را بر عهده دارد.

 معرفی ینکو کاماروی هزار اسبی رقیب اصلی داج دیمن!

اما برخلاف کامارو SS این خودرو در دسترس همگان نخواهد بود. تنها ۲۵ دستگاه از ینکو کامارو ساخته می‌شود. Specialty Vehicle Engineering اشاره‌ای به قیمت این خودرو نکرده اما با توجه به اینکه برادر معنوی آن یعنی کوروت ۱۰۰۰ اسبی قیمت بیش از ۷۰ هزار دلاری دارد بنابراین انتظار قیمتی در این محدوده را داریم.

هر کاماروی سفارشی به عنوان پکیجی جداگانه و فراتر از نسخه SS در دسترس بوده و هر یک با شماره شناسایی و تأییدیه خاص سازنده عرضه خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.