افتتاح خط تولید بایک X25 توسط دیار خودرو + قیمت و مشخصات

0

ظاهرا دیار خودرو بصورت رسمی و در سکوت خبری کامل، تولید محصولات بایک را در ایران آغاز کرده است .
بر اساس تصاویر فوق مشخص است که دیار خودرو تولید رسمی بایک X25 را آغاز نموده است. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران ۹۶ به نمایش عمومی گذاشته اما این دیار خودرو نبود که این کراس اور چینی را با خود به نمایشگاه تهران آورده بود بلکه خود کمپانی مادر بصورت مستقیم انواع محصولات بایک را در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشت که حضور بایک X25 به لحاظ تعداد و رنگبندی از دیگر محصولات پررنگ تر بود.

 قیمت بایک X25 مشخصات بایک X25 شرکت دیار خودرو مدیرعامل دیار خودرو تازه های خودرو در ایران خودروهای جدید در ایران تولید خودرو چینی در ایران مجله خودرو قیمت محصولات دیار خودرو BAIK X25 قیمت بایک BJ 40
در گذشته نه چندان دور دیار خودرو با تولید بایک سابرینا همکاری نزدیکی با کمپانی بایک داشت اما عرضه ضعیف و تبلیغات نه چندان مناسب منجر به شکست تجاری این خودرو گردید. دیار خودرو همچنین در برهه های از زمان گریت وال M4 را در خط تولید خود داشت و سدان جذاب بایک سنوا را نیز بصورت وارداتی و به تعداد محدود عرضه کرد ،اما در این دو پروژه هم نتوانست موفق گردد.

قیمت بایک X25 مشخصات بایک X25 شرکت دیار خودرو مدیرعامل دیار خودرو تازه های خودرو در ایران خودروهای جدید در ایران تولید خودرو چینی در ایران مجله خودرو قیمت محصولات دیار خودرو BAIK X25 قیمت بایک BJ 40

حالا ظاهرا دیار خودرو دوباره توانسته نظر این برند بزرگ چینی را جلب نماید و تولید یکی از کراس اور های خوش فروش این شرکت را در گلپایگان آغاز کرده است. طبق شنیده ها ظرفیت فعلی این کارخانه روزانه ۵ دستگاه است که بزودی به ۱۰ دستگاه خواهد رسید. همچنین احتمالا در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن دومحصول جدید شامل یک SUV و یک پیکاپ به خط تولید دیار خودرو خواهیم بود بطوریکه تا پایان سال ظرفیت این خودرو سازی به ۳۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

به منظور یادآوری باید ذکر کنیم که بایک در نمایشگاه خودروی تهران چندین مدل شاسی بلند جذاب را همراه خود آورده بود که به شدت به محصولات جیپ و مرسدس بنز نزدیک بود.این خودروهای شامل BJ40L و BJ80 بود که شاید تولید و عرضه یکی از مدلهای فوق در دستور کار دیار موتور قرار داشته باشد.

 قیمت بایک X25 مشخصات بایک X25 شرکت دیار خودرو مدیرعامل دیار خودرو تازه های خودرو در ایران خودروهای جدید در ایران تولید خودرو چینی در ایران مجله خودرو قیمت محصولات دیار خودرو BAIK X25 قیمت بایک BJ 40

بایک BJ 40

شنیده دیگر حاکی از این است که فروش و خدمات پس از فروش محضولات این شرکت با توجه به همکاری فوتون و هنگ تنگ با عظیم خودرو و اینکه بایک با این دو کمپانی دیگر چینی ارتباط تنگاتنگی دارد ،شاید عظیم خودرو بعنوان مجری فروش و خدمات پس از فروش بایک هم در ایران انتخاب شود.

مشخصات فنی و پیشرانه بایک X25
بایک X25 به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با بیشنه قدرت ۱۱۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۸ نیوتن متر مجهز گردیده است . قدرت این موتور توسط جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک یا ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل می گردد.میزان مصرف سوخت بایک X25 با جعبه دنده دستی برابر با ۶.۱ و با جعبه دنده اتوماتیک ۶.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده اما به نظر می رسد این موتور سنتی مصرفی بیش از این اعداد اعلام شده را داشته باشد.

در خصوص عملکرد فنی این خودرو باید گفت طبق اطلاعات بدست آمده از منابع خارجی ،این خودرو از شتاب ضعیف و هندلینگ پایینی برخودار است .اما ترمز های این خودرو در حد و اندازه های یک کراس اور چینی مناسب گزارش شده است.

تصویر مرتبط

ابعاد بایک x25

نوع خودرو

طول
میلیمتر

عرض
میلیمتر

ارتفاع
میلیمتر

فاصله دو محور

مینی کوپر

۴۱۱۰

۱۷۵۰

۱۵۴۵

۲۵۱۹

فضای داخلی بایک X25

نمای کابین بایک X25 به شدت تحت تاثیر محصولات بروز مرسدس بنز طراحی شده است. استفاده از ورودی های هوای دایره ای شکل و صفحه نمایش فلت ایستاده دقیقا از کابین این روزهای مرسدس بنز کپی برداری شده است. اما تعبیه لوگوی بایک در روی خروجی های هوا در نوع خود خلاقیت خاص محسوب می گردد. در زیر صفحه نمایش لمسی قسمت پلاستیک مسطحی وجود دارد که تهویه مطبوع و دیگر کلید ها بر روی آن جای گرفته اند.همیچین در پنل پشت فرمان هم هیچ نکته خاصی دیده نمی شود از سیستم سنتی عقربه ای برای آن استفاده شده است. غربیلک فرمان به سبک محصولات قدیمی چینی طراحی شده که هیچ جذابیتی را ایجاد نکرده است.
در نهایت کیفیت پایین و استفاده از پلاستیک خشک در جای جای کابین این خودرو حجت را بر ما تمام خواهد کرد که با یک خودروی ازران قیمت چینی روبرو هستیم.

ایمنی

صحبت از ایمنی بایک X25 بسیار سخت است چرا هر چه در منابع مختلف را جستجو کردیم به اطلاعات خاصی نرسیدیم. اما این خودرو در نسخه های فول خود به امکاناتی از قبیل ۶ کیسه هوا، دوربین دید عقب، فرمان برقی، رادار پشتیبان، سیستم Anti-theft موتور، سیستم‌های ABS، EBD ، BOS  مجهز شده است.

امکانات رفاهی X25

بایک X25 از امکاناتی  نظیر صندلی‌های چرمی با دوخت قرمز رنگ (درمدل‌های بالا)، فرمان چرمی، سانروف، پاور ویندوز، کروز کنترل، ۶ بلندگو، سیستم تهویه مطبوع، GPS، صفحه نمایش لمسی  برخودار می باشد اما تا کنون مشخص نشده این خودرو با چه آپشن هایی به بازار ایران خواهد آمد.

قیمت بایک X25

طبق اطلاعات منتشر شده در نمایشگاه خودروی تهران ۹۶ ،بایک X25 در اواسط سال ۹۷ به بازار ایران خواهد امد. همچنین این خودرو به مظنور موفقیت در بازار باید از قیمت نزدیک به رقبای قدرتمندش نظیر ام وی ام X22 ،چانگان CS35 و رنو ساندرو استپ وی بهره ببرد از همین روانتظار می رود که بایک X25 در رنج قیمیت ۷۰ تا ۸۰ میلیون در بازار ایران عرضه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.