کیا ریو ۲۰۱۹ تغییر می‌کند +عکس kia rio 2019

0

مدل S پر گزینه و پرآپشن‌ترین مدل ریو است و به همین دلیل در آن شاهد صفحه نمایش ۷ اینچی هستیم که سیستم‌های کارپلی اپل اتو اندروید هماهنگی دارد.

کیا اعلام کرده کرده که مدل‌های ۲۰۱۹ ریو تغییرات چشم‌گیری را در پیش خواهند داشت و دیگر با سامانه انتقال قدرت  ۶ سرعته دستی ارائه نخواهند شد.

به گزارش “کارزدایزکت”،  از این پس تمامی مشتریان ریو با سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته خودکار (اتوماتیک) سر و کار خواهند داشت که از پس با مدل ۲۰۱۹ در نمایندگی‌های فروش کیا در کشورهایی مانند آمریکا به فروش خواهد رسید.

kia rio 2019 قیمت kia rio 2019 مشخصات کیا ریو 2019 مجله خودرو خودروهای 2019 دنیای خودرو محصولات جدید کیا موتورز

با این حساب مدل‌های ۲۰۱۹ ریو با یک گیربکس خودکار در سطح استاندارد در کشور آمریکا با قیمت ۱۶هزارو ۱۶۵ دلار مله فروش می‌رسد که ۱۴۰۰ دلار از یک مدل دستی در سطح پایه گرانتر است.

در حالی که ریو به گیربکس خودکار مجهز می‌شود، از تریم EX خداحافظی خواهد کرد.

مدل S پر گزینه و پرآپشن‌ترین مدل ریو است و به همین دلیل در آن شاهد صفحه نمایش ۷ اینچی هستیم که سیستم‌های کارپلی اپل اتو اندروید هماهنگی دارد. خریداران با خرج ۸۰۰ دلار بیشتر می‌توانند از سیستم ترمز اضطراری هوشمند نیز بهره برند.

 kia rio 2019 قیمت kia rio 2019 مشخصات کیا ریو 2019 مجله خودرو خودروهای 2019 دنیای خودرو محصولات جدید کیا موتورز

قیمت این نسخه در مدل سدان و هاچبک به ترتیب برابر با ۱۶۹۹۵ و ۱۷۲۹۵ دلار بوده و نسبت به سال قبل تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.