پژو ۳۰۰۸ بهتر از رقبای اروپایی شناخته شد (+عکس)

0

نسخه استاندارد و اولیه ۳۰۰۸ پژو، در زمان معرفی اولیه در سال گذشته با ترمزهای اضطراری خودکار ارائه نشد. این گزینه در ۳۰۰۸ یک گزینه دلخواه ۱۵۰۰ دلاری محسوب می‌شود که با سامانه کنترل کروز تطبیقی به مدل‌های جدید اضافه خواهد شد.

اولین  نگاه به پژو ۳۰۰۸ – ۳۸ هزار دلاری- نشان می‌دهد که با خودرو چندان ارزانی مواجه نیستم، اما نسخه “اکتیو” این خودرو با مدل‌های متوسط در این کلاس رقابتی موثر داشته و کمی بیش از حد انتظار واقع شده‌ است.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از “دیلی مرکوری”، نسخه استاندارد این خودرو با یک نمایشگر لمسی ۸ اینچی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، رادیوی دیجیتال، قابلیت آینه‌ای کردن اطلاعات تلفن همراه در صفحه نمایش، شارژر بدون سیم تلفن، ریل سقفی، تهویه هوای دو ناحیه‌ای، برف‌پاکن، رینگ های ۱۷ اینچی ارائه می‌شود. کابین دارای یک ساختار و پیکره دیجیتالی بزرگ و قدرتمند بوده و راننده می‌تواند از نمایشگر هد-آپ در این ساختار بهره ببرد. نسخه اکتیو فاقد نرم‌افزارهای کمکی پارک معکوس یا موازی است که درتریم‌های بالاتر این خودرو دیده می‌شود.

ارزش

امکانات پژو 3008 قیمت رنو کولئوس قیمت شاسی بلند قیمت پژو 3008 مجله خودرو معرفی خودرو شاسی بلند

مواد استفاده شده در فضای درونی این خودرو با توجه به قیمت در نوع خود یکی از بهترین‌ها در این کلاس محسوب می شود. صندلی‌های پارچه‌ای این خودرو به راحتی تمیز شده و یک نوار کرومی فضای اهرم تغییر دنده در زیر نمایشگر را مجزا کرده و در عین حال فضای درجه یک و برجسته‌ای را رقم زده است.

راحتی

سواری بهتر 3008 پژو در مقایسه با رقبای اروپایی

صندلی‌های ردیف دوم نیز فضای زیادی را برای سر و پای سرنشینان بزرگسال ایجاد می‌کند. با این وجود در ۳۰۰۸ نیز مانند بسیاری از suv ها راحتی زیادی برای صندلی مرکزی ردیف دوم وجود ندارد. فضای بار این فرانسوی حدود ۵۹۱ لیتر ظرفیت داشته که با تا کردن صندلی‌های ردیف آخر به بیش از ۱۷۰۰ لیتر می‌رسد.

ایمنی

سواری بهتر 3008 پژو در مقایسه با رقبای اروپایی

نسخه استاندارد و اولیه ۳۰۰۸ پژو، در زمان معرفی اولیه در سال گذشته با  ترمزهای اضطراری خودکار ارائه نشد. این گزینه در ۳۰۰۸ یک گزینه دلخواه ۱۵۰۰ دلاری محسوب می‌شود که با سامانه کنترل کروز تطبیقی به مدل‌های جدید اضافه خواهد شد. اما سامانه AEB، سامانه هشدار دهنده حرکت بین خطوط و سیستم تشخیص سرعت بیش از حد مجاز در مدل اکتیو به صورت استاندارد ارائه می‌شوند. این سامانه‌های ایمنی باعث شده تا سازمان ANCAP

۵ ستاره ایمنی را برای این خودرو در نظر بگیرد. حفاظت از ساکنان بزرگسال حدود ۸۶ درصد در نظر گرفته شده است.

نیروی محرکه

این خودرو به یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربو با قابلیت محرک چرخ‌های جلو مجهز شده که با یک جعبه دنده ۶ سرعته خودکار هماهنگی دارد. خروجی و توان خودرو چندان هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد و خودرو در ۹.۹ ثانیه به شتاب تقریبی صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که در دنیای واقعی SUV ها کمتر دیده می‌شود. سواری خودرو نیز بهتر از بسیاری از خودروهای اروپایی نشان می‌دهد.

رقبا و جایگزین‌ها

مزدا CX-5 مکس اسپورت ۳۵,۹۹۰ دلاری

سواری بهتر 3008 پژو در مقایسه با رقبای اروپایی

رنو کولئوس ۴x2 Zen با قیمت ۳۳۹۹۰ دلار

سواری بهتر 3008 پژو در مقایسه با رقبای اروپایی

هوندا CR-V VTi-S  با قیمت ۳۶,۶۲۰ دلار

سواری بهتر 3008 پژو در مقایسه با رقبای اروپایی

۳۰۰۸  پژو اینک چندان محبوب نیست، اما شایستگی‌های بیشتری را دارد و انتظار داریم در آینده فروش بیشتری را نصیب کمپانی خود کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.