درگ جالب لامبورگینی اوراکان و مک لارن ۶۷۵T

0

درگ جالب لامبورگینی اوراکان و مک لارن ۶۷۵T

با توجه به مسابقات پیشین می‌دانیم که لامبورگینی اوراکان در برابر مدل‌های مختلف مک لارن از جمله ۱۲C،۵۷۰S و ۶۵۰S چه عملکردی دارد؛ اما حالا نوبت مدل ۶۷۵LT رسیده که در برابر این غول ایتالیایی قرار گیرد. اوراکان چیزی بسیار بیشتر از یک بچه لامبورگینی است. خودرویی بالاتر از یک مدل سطح پایه که افراد ناتوان از خرید آونتادور به سراغ آن می‌روند.

۱۶۵
در حقیقت علیرغم اینکه آونتادور دارای ۸۹ اسب بخار قدرت بیشتر و ۱۳۰ نیوتون گشتاور بیشتر نسبت به برادر کوچک‌تر است اما این دو در خط مستقیم کاملاً باهم برابری می‌کنند.

2864540
خب حالا اوراکان و ۶۷۵LT چگونه با هم رقابت می‌کنند؟ برای شروع باید گفت مک لارن دارای وزن ۱۴۰۳ کیلوگرمی و اوراکان دارای وزن ۱۵۵۱ کیلوگرمی است. مک لارن همچنین قدرت و گشتاور بیشتری دارد (قدرت ۶۶۶ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری). اوراکان در پله‌ای پایین‌تر قرار گرفته و قدرت ۶۰۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متری دارد.

2864539
هنوز در سایه‌ی این تفاوت‌ها این درگ ۴۰۰ متری با نتیجه‌ی نزدیکی پایان می‌یابد و هر دو خودرو این مسافت را زیر ۱۱ ثانیه طی می‌کنند.
طبق گفته‌های درگ تایمز اگر شرایط جوی بهتر بود هر دو خودرو می‌توانستند سریع‌تر نیز باشند. باهم به تماشای این درگ جذاب می‌نشینیم.

[دانلود ویدئو]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.