ماشین پلیس‌ فوق پیشرفته دبی را تماشا کنید +تصاویر

0

پلیس دبی صاحب مجموعه ایی از ماشین‌های پلیس خاص است و این روزها از بوگاتی ویرون، سامانه‌های پرنده هووربایک S3 2019 تا هر خودروی رویایی دیگری در پارکینگ پلیس این شهر دیده می‌شود.به گزارش “کاراسکوپ”، غیاث یکی از جدیدترین خودروهای ناوگان پلیس دبی، شاسی‌بلندی است که به سیستم هوش مصنوعی با قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است

انتخاب یک SUV با درهای خودکشی و ظاهری رعب‌آور یک انتخاب غیر مرسوم برای برای نیروهای پلیس است، اما پلیس دبی با اتکا به قابلیت های فناورانه، این نسخه را به مجموعه بی‌نظیر خود افزوده و از آن برای گشت‌زنی‌های ویژه بهره می‌برد.

پایگاه اطلاع رسانی نیروهای اجرای قانون دبی غیاث را یکی پیشرفته‌ترین خودروهای پلیس جهان اعلام کرده است.

خودرو قادر به شناسایی خودروهای مد نظر پلیس دبی است . سیستم موجود در این خودرو بدون اتلاف انرژی از سرنششینان، خودروی مد نظر پلیس را شناسایی کرده  و به راننده اجازه می‌دهد بدون به هم خوردن تمرکز به رانندگی‌اش ادامه دهد. از طرفی سیستم ارتباطی پیشرفته خودرو به شکل مستقیم با مرکز فرماندهی عملیات ارتباط برقرار می‌کند.

خاص ترین ماشین پلیس ماشین پلیس در دوبی خودرو پلیس دبی ثروتمندترین کشور جهان سریعترین خودرو پلیس مجله ماشین اخبار دبی قیمت خودرو دبی

داشبورد این خودرو پر از صفحه‌های نمایش بوده و سرنشین ردیف جلو نیز به یک صفحه نمایش اختصاصی دسترسی دارد. این قابلیت باعث می‌شود تا راننده با تمرکز بیشتر به رانندگی پرداخته و افسر دوم سیستم‌های دیگرخودرو را تنظیم یا عملیاتی سازد.

شاسی‌بلند غیاث، ماشین‌پلیس‌ فوق پیشرفته دبی

این خودروی ۴*۴  گشت‌زنی،  توسط شرکت W موتور ساخته شده و کمپانی حفاظتی کامپیوتری ابوظبی سامانه پردازنده و عملیاتی پیشرفته‌ای را برای آن در نظر گرفته است.

غیاث دارای محفظه بار سخاوتمندانه‌ای است و مدل فرمان آن از خودروی شورلت Tahoe/Suburban گرفته شده است.

منبع:پدال نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.