قیمت صندلی، تودری و داشبورد بوگاتی ویرون بیش از ۱.۵ میلیارد تومان + عکس

0

بوگاتی ویرون یکی از سوپر اتومبیل هایی است که همیشه در تاریخ جاودانه باقی خواهد ماند. این ابر خودروی آلمانی-فرانسوی با مهندسی بالای خود ارقامی را وارد صنعت خودرو کرد که پیش تر دستیابی به آنها مثل یک رویا بود. ویرون از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ با نسخه های مختلف خود به حکمرانی در جهان پرداخت، تا اینکه در سال ۲۰۱۶ با تصمیم بوگاتی رسما بازنشسته شده و جای خود را به شیرون داد.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/12/bugatti-veyron.jpg

ویرون با وجود بازنشستگی هنوز هم طرفداران خاص خود را داشته و با قیمت های بالایی بین مجموعه داران متمول دست به دست می شود. مدل های دست دوم از این سوپر اتومبیل دو رگه به راحتی با قیمت هایی فراتر از یک میلیون دلار به فروش می رسند. این موضوع چندان باعث تعجب نیست، زیرا ویرون هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ کیفیت مواد به کار رفته در کابین، کماکان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/12/2009_bugatti_veyron_grand_sport_38_1600x1200.jpg

حال یک سوال می تواند در نوع خود جالب باشد و آن اینکه اگر شخصی فقط به لوازم داخل کابین بوگاتی ویرون نیاز داشته باشد، خود را برای پرداخت چه مبلغی باید آماده کند؟ پاسخ این سوال در eBay داده شده است.

قیمت بوگاتی ویرون گرانترین خودروهای دنیا قیمت لوازم یدکی بوگاتی امکانات بوگاتی شیرون بوگاتی ویرون سازنده بوگاتی ویرون بوگاتی شیرون فضای داخلی بوگاتی شیرون قیمت بوگاتی شیرون

به تازگی اجزای کابین یک دستگاه بوگاتی ویرون ۱۶.۴ مدل ۲۰۰۸ در eBay به فروش گذاشته شده است. این اجزا که همگی آنها اصل و به اصطلاح اورجینال هستند، شامل لوازمی مثل داشبورد، صندلی ها، کمربندهای ایمنی، پنل های درها، سر دنده، فرمان، کنسول میانی، محفظه نگهداری وسایل در داشبورد، دکمه های کنترل کننده سیستم تهویه مطبوع و چند مورد دیگر می شوند.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/12/a7322e3e-bugatti-veyron-interior-for-sale-4.jpg

ظاهرا آگهی مذکور توسط یک نمایندگی فروش خودرو به نام Braman Miami تنظیم شده است. این نمایندگی برای اجزای کابین ویرون، قیمتی برابر با ۱۵۰ هزار دلار تعیین کرده است.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/12/9dc08ec0-bugatti-veyron-interior-for-sale-3.jpg

برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم با چنین مبلغی می توان یک دستگاه پورشه ۹۱۱ GT3 سفارش داده و حدود ۶۵۰۰ دلار دیگر پس انداز کرد؛ و یا می توان به سراغ قوی ترین نسخه از تسلا مدل S یعنی P100D رفته و ضمن تجربه شتابی دیوانه وار، حدود ۱۵ هزار دلار باقیمانده را صرف سایر امور نمود. مرسدس AMG GT، نیسان GT-R، ب ام و M5 و جگوار F Type R دیگر مدل های اسپرتی هستند که حول و حوش ۱۰۰ هزار دلار یا کمی بیشتر ارزش دارند.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/12/2016-Mercedes-AMG-GT-S-Edition-1-front-three-quarter-in-motion-12-1024x680.jpg

آنطور که اعلام شده، مالک بوگاتی ویرون مورد بحث کابین آن را شخصی سازی نموده و در کلیه قسمت ها از اجزایی مشکی رنگ استفاده کرده است. به همین خاطر اجزای اصلی را از جای خود خارج کرده و در طول این سال ها همواره آنها را بدون استفاده نگه داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.